+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 5 av 5

Diskusjon: Adopsjonsmøte

  1. #1
    Polkadot
    Gjest

    Adopsjonsmøte

    På torsdag skal jeg på infomøte med adopsjonsforeningene. Har alltid ønsket å adoptere, men ønsket å få et egetfødt barn først. Nå er gutten min 2 år, og ønsket om å adoptere blir bare sterkere nå! Jeg er foreløpig alene, men har en kjæreste som også er åpen for tanken Ellers kommer jeg nok til å søke som enslig, lell.

    Vi får se, gleder meg til møtet

  2.  
  3. #2
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    4,603

    Sv: Adopsjonsmøte

    Vil bare si lykke til videre Er veldig liten aktivitet fra adopsjonsforeldre her inne, men vi er veldig aktive på www.doktoronline.no + at vi chatter ofte på http://www.nicklisten.no/cgi-bin/gtchat/chat.pl om du vil prate med andre som skal/holder på/eller har adoptert

    Har selv en gutt fra Colombia

  4. #3
    nolo
    Gjest

    Sv: Adopsjonsmøte

    Lykke til!! Adopsjon er en fantastisk måte å få barn på

  5. #4
    Polkadot
    Gjest

    Sv: Adopsjonsmøte

    Sitat Opprinnelig postet av Punsen
    Vil bare si lykke til videre Er veldig liten aktivitet fra adopsjonsforeldre her inne, men vi er veldig aktive på www.doktoronline.no + at vi chatter ofte på http://www.nicklisten.no/cgi-bin/gtchat/chat.pl om du vil prate med andre som skal/holder på/eller har adoptert

    Har selv en gutt fra Colombia

    Takk for tipset! Det var neste spørsmål, "gi meg noen linker til der adoptivforeldrene holder til, pliiiiis"

    Har selv en gutt "fra" colombia. Han er fra min mage, men pappa'n er colombiansk. Så jeg satser på å få adoptert fra colombia også

  6. #5
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Gnuri sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Romerike
    Meldinger
    2,165

    Sv: Adopsjonsmøte

    Vil også si lykke til i en evnt adopsonsprosess Det er en flott måte å få barn på !!!
    Dersom du skal adoptere som enslig, kan du nok ikke adoptere fra Colombia. Jeg tror det kun er Kina, Etiopia, India og polen som tillater enslige å adoptere.
    Sitat Opprinnelig postet av Polkadot
    Takk for tipset! Det var neste spørsmål, "gi meg noen linker til der adoptivforeldrene holder til, pliiiiis"

    Har selv en gutt "fra" colombia. Han er fra min mage, men pappa'n er colombiansk. Så jeg satser på å få adoptert fra colombia også
    Gnuri + de 4 prinsessene




 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine