Noen ganger... Veldig ofte faktisk Reagerer jeg skikkelig på hvordan kjærsten forholder seg til meg i forhold til det at han har et barn....
Noen ganger er det vel litt irrasjonellhet fra min side også, men kan ikke hjelpe og tenke at det ikke alltid er saken....
Synes han har en del ansvar i forhold til min "rolle" og mine følelser ang det å være stemor....
Nå er vi i en veldig spessiell situasjon siden hun er kun her hos oss så jeg er en STOR del av jentas liv og oppdragelse, men min kjære forstår ikke HANS ansvar i dette i forhold til meg ( har han en ansvar i det hele tatt??)!!!
Jeg synes hun skal få alle sine behov dekket (selvfølgelig!!) og gå forran oss her, det jeg snakker om er KUN mellom meg og typen..
Det er så vanskelig å sette ord på akkuratt HVA det er jeg blir sint,irritert,lei meg osv på fordi situasjonen er så kompleks, men tror det grunner i det at jeg føler at han tar hvordan jeg skal oppføre meg i forhold til dette som en selvfølge!( noe alle som har vært stemødre vet at det ikke er... det er rett og slett ikke alltid så lett!! ) Og det har jeg forståelse av han for, men ikke helt alikevel...kun når jeg virkelig må ta han i nakkeskinnet og snakke om det...føler han rett og sletter litt passiv i situasjonen
Noen som har tanker rundt dette,... hvordan forholder din kjære seg til deres situasjon? Jeg er som sagt ikke helt klar over hva det er som får meg til å reagere nå, men ble skikkelig lei meg sånn pluttselig, men klarer ikke å finne helt ut av hva det er... det hele blir bare synsing rundt vonde følelser.... noen som har noe å synse tilbake med? (føler dette ble litt dumt, men jaja... )
Sosiale Bokmerker