+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 2 av 2

Diskusjon: Stille her..

  1. #1
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Aimy sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Enebakk
    Meldinger
    1,603

    hm Stille her..

    Jeg er egentlig en sniker foreløbig,men i mars kommer jeg 100% inn her..

    Vi venter vårt første felles barn,han har ei datter på snart 6 år fra før av,som jeg er kjempeglad i.Vi har slitt lenge for å bli gravide,og hun har vært som en datter for meg alle de årene vi har slitt.
    Hun har ønsket seg en lillesøster/bror lenge,og gleder seg kjempemasse!
    Hun bor her annenhver uke.

    Hvordan har det gått for dere andre?Jeg begynner å tenke litt jeg nå,det jeg er mest redd for er at mitt og hennes forhold skal endre seg..
    Nytt og skummelt dette her,men regner med at det skal gå så fint så!

    Ingen flere stemødre her inne for tiden?
    Lille G.T. født 06.03.08.Mammas lille-store skatt!












  2.  
  3. #2
    GlaJentå
    Gjest

    Sv: Stille her..

    Heisann. Og velkommen! Jeg har en stedatter på snart 4. Vi har en sønn på 1 år. Vil aldri tro at ditt og hennes forhold vil forandre seg ettersom dere har et godt forhold. Må bare passe på at hun får være med og er inkludert sammen med det nye barnet, så vil hun nok bli en kjempestolt storesøster. Hun må bare venne seg til å dele oppmerksomheten din i liket med alle andre barn. Din oppmerksomhet vil nok bli rettet mot det nye barnet i begynnelsen, men tror nok det går helt av seg selv. Forholdet mellom deg og stedatteren din er jo bygget opp gjennom flere år, så det vil nok ikke forandre seg. Plutselig husker verken du eller stedatteren din hvordan det var uten babyen i hus. Her i huset er storesøster veldig stolt av lillebror. Hun passer så godt på han og de leker så godt sammen. Vi har henne bare annenhver helg så tror nok de savner hverandre mye når hun ikke er her. Er ihvertfall stor gjensynsglede mellom storesøster og lillebror!

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine