+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 7 av 7

Diskusjon: Om familieterapi

Tidl. bruker
    Gjest

Om familieterapi

Tenkte jeg skulle samle noen linker om dette. Det er et tilbud som gjelder for alle, som over hele landet, og som er gratis, så det er dumt å ikke benytte seg av det hvis man har problemer, noe det viser seg at utrolig mange får etter at de har fått barn. (Det finnes også private familiekontorer, men der koster det penger.)
    For min del var det med på å redde forholdet å gå i familieterapi, så det er absolutt noe jeg vil anbefale videre.
    Familiekontoret kan såklart også hjelpe til hvis man har problemer i forholdet til andre familiemedlemmer, såklart.

Om familieterapi, fra Helsenett

Kirkens familievern, med adresselister (også til offentlige kontorer)

Adresseliste

2.  
    Æresmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Cazandra sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2001
    Sted
    Egersund
    Meldinger
    11,668

Sv: Om familieterapi

Takk for linker!
    Ikke dumt å gå til samtale av og til.
    Det beste er å ta tak i problemene før det går for langt.
    Storesøster-2001
    Mellombror-2003
    Lillesøster-2006
    http://www.inspirasjononline.com/for...referrerid=704

Tidligere bruker
    Gjest

Takk for linker!

Tjomsa
    Gjest

Fint initiativ

Bare synd at ikke mange nok benytter seg av slikt før det går helt "skeisen".
    Viktig å prøve, går det ikke da..... da kan ingen komme å si at en ikke har prøvd....

Uregistrert
    Gjest

Dette kunne jeg tenkt meg. Vi har ikke store problemer, men sliter litt med kominikasjon, så hadde vert greit å lære om det.
    Veit ikke om det er hjelp å få til det, eller må man ha store problemer for å få hjelp??

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Jannamor sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Meldinger
    2,327

Dette er suuupert tilbud. Ikke bare i en "barn" situasjon, men alle aspekter av samlivet, fint og gå dit før det går for langt og!!
    Sist endret av Jannamor; 07-12-2008 kl 23:01
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    Frosken 150708 Ugla 310511 Vårt nybygde hus; http://tr.im/omTF Våre Bryllupssider; www.20092009.no

Seniormedlem
    Rykte
    Underlig sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    1,724

Vi har et aktivt og undersøkende forhold til vår relasjon - ikke fordi vi mangler kunnskap og evner om tema men på grunn av det motsatte...

Vi har ikke problemer og har i tilegg mye og god kunnskap om både relasjoner og komunikasjon. Sånn ønsker vi å fortsette og vi benytter oss av de tilbudene vi kan - noen er gratis (førstegangsforeldre) andre følger vi med på når kommer til en pris vi har råd til (prep kurs arrangeres over hele landet i mange ulike varianter). I tilegg leser vi litteratur på tema i fellesskap (bøkene til Sissel Gran er fine).
    + + +

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Stikkord for denne diskusjonen

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine