+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 6 av 6

Diskusjon: Modne mødres juletråd

Veteranmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Wit sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Sted
    På landet....
    Meldinger
    3,588
    Blogginnlegg
    6

Modne mødres juletråd

Siden det er så stille her lager jeg en liten juletråd. Her kan vi skrive om hva vi har gjort før jul, og evt hvordan vi feirer jul.

Starter litt jeg:
    Har kjøpt inn ca halvparten av julegavene. De som skulle vestover er allerede sendt. Jeg og Ida har bakt serinakaker og laget julemarsipan I helga tenkte vi å handle inn resten + bake pepperkaker.

Hjemme er det adventspyntet. Stjerner og julegardiner er på plass. Ida har pakke kalender som hun åpner med stor spenning hver eneste morgen
    Wit
    med ICSI-prinsessa Ida født i 2003

Min blogg

2.  
    Supermedlem
    jannski sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Meldinger
    1,207

Sv: Modne mødres juletråd

Her er vi så godt som ferdig med julegavene, og mannen og storesøster har vært nordover og levert dem! I går ble julekortene sendt.

Har tatt opp litt julepynt, og kjøpt fine hvite glitterhjorter på Åhlens. Jeg liker å få opp litt pynt i adventstiden, så jeg riktig kan gå og glede meg.

Til helga skal vi bake pepperkaker med noen små venner, og jeg har såvidt begynt på gjærbaksten.

Gleeeder meg til jul!
    Jannski
    mars -06
    august -09

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Kel1 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    601

Her har jeg en julegave igjen. Den kjøper og poster jeg på tirsdag (eneste sendegavnen).

Ellers skal vi til vestlandet i julen så det blir derfor ikke noe ekte juletre her i år.

I kveld ble jeg også ferdig med å skrive julekort. Det ble mange i år siden årets kort er et kombinert takke for gavene til fødsel, navnedag og God Jul kort......noen som er litt sent ute med ting

Småen er avbilda på kortet i sin beste (og eneste) smoking
    Lillegutt kom til verden feb 2009

Jeg har fått kjøpt noen gaver, men har ikke laget liste over hvem jeg skal kjøpe til så jeg har ikke full kontroll...har en jobb å gjøre

Her har vi bare bakt kakemenner, men har en grunndeig stående som jeg skal lage litt forskjellige sorter av...men dagene går jo så fort og alt jeg skal rekke over...

Lille prinsen vår - har tre store søsken som alle snart er tenåringer

Veteranmedlem
    Rykte
    Wit sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Sted
    På landet....
    Meldinger
    3,588
    Blogginnlegg
    6

Nå har jeg fått avgårde julekortene, og i helga som var bakte jeg og Ida pepperkaker. Noen ble pyntet og gjort klar til juletrepynt. Vi har også hatt "juleverksted" da vi har laget kurver til juletreet og annen pynt.

Gavene er jeg nesten ferdig med. Mangler bare en liten ting til så er jeg ferdig
    Wit
    med ICSI-prinsessa Ida født i 2003

Min blogg

Julekortene fikk jeg avgårde for snart to uker siden utrolig nok, pga et tilbud som varte til 28.nov. Kakebaking er det værre med. Kakemennene ble bakt forrige uke og er nå oppspist. Har laget en grunndeig til flere kakesorter, men den har jeg ikke fått bakt ut ENNÅ!!! Har stått kjølig i dagesvis nå

Lille prinsen vår - har tre store søsken som alle snart er tenåringer

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine