Ja, ja ...her komer spørsmål igjen. ( har ikke tid til mer en egne problemer enda, håper det snur snart).
Sønnen min er 3 mnd i morgen og 1 mnd korrigert. Han spiser morsmelk stortsett fra flaske ( noe amming).
Han har veldig aktiv mage ( arvet fra pappa) dvs man kan øre maten fra inntakk til utgang
I det siste begynte han å gråte og kvelles med melken fra flaske under drikking. Han pleier å vokne veldig sulten og får bryst med en gang , når han vil ikke ha mer bryst snur han seg vekk fra brystet og vil ha flasken. Tidligere forsvant inneholdet av flasken inn på 5 min og så fikk han luft problemmer "begge veier" og da var det å gå trapper, risting, klapping osv til han var tom for luft og sovnet.
Nå er det endret. Han tar flasken gjerne og begynner å drikke så begynner han å hoste, kvelles, gråte. Jeg må slutte å gi den og han gråter til jaeg reiser meg opp med han og går rund i huset og holder han oppreist. Med en gang jeg setter meg ned og gir flasken igjen og han tar to-tre slurk gjenter historien seg. Det helle forverres med at han er sulten og frustrert men klarer ikke å spise. Vi bruker opp til 1,5 timer for å spise det som er i flasken. Jeg tror det er luft som plager han men jeg er ikke sikker.
Hadde vært fint å høre om andres erfaringer og råd?
Sosiale Bokmerker