Hva går dette ut på??
Fått time hos det for min datter pga av MYE mage smerter...
Hva går dette ut på??
Fått time hos det for min datter pga av MYE mage smerter...
Aner ikke, men slenger meg på og lurer. Ble nyskjerrig nå. Håper noen vet og kan gi deg et svar.
Nei var er en videreføring av hemopati.. Altså naturmedisin... Bare tull... Eller kan vel henne det virker på noen men betalte 1000kr for 30min med kostholdsråd som sa at jeg må slutte med hvete, melk og sitrus. Noe som jeg alt hadde gjort.. Pluss at jeg fikk en te og noen kamille"medisin" til jenta... Som hu blir dårlig av å ta.. kaster sikkerlig opp.. Så vis noen hadde tenkt til og prøve det kan dere like greit sende en PM i stede også kan jeg sende dere det jeg fikk.. Er ikke noe vits og betale 1000kr for tror jeg.... I morgen skal vi til kiropraktoren i stede.. håper det er bedre.. Er egentlig ikke så ille magen hennes heller tror jeg, men får så vondt av henne så er villig til å prøve alt.. Selvom jeg snart sulter.....
Oi, såpass... Det var litt av en pris ja... Får håpe at kiropraktor hjelper bedre.
utrolig kjipt med slikt møl!!!
Sorry at ikke har svart deg før, men har ikke vært innom så mye etter at julekulene flyttet til BP.
Får inderlig håpe kiro hjelper!!!
Vet nøyaktig kossen du må ha det no.
Storebror aug-07 (39+4) og lillebror nov-09 (35+4)
Jeg har veldig god erfaring med kiropraktor iallefall. Lillemor har vært utrolig blid etter hun har vært der.
Lykke lykke til hva du enn gjør. Fælt å se når de har vondt...
Sosiale Bokmerker