+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 15 av 15

Diskusjon: torsdag 4 mars...

torsdag 4 mars...

Skravle litt i dag også...
    Fi@

Mamma til:
    og

:

2.  

Sv: torsdag 4 mars...

Hei!

Vært på treff dere da? så koselig...har veldig lyst jeg også så håper jeg og Klara kan få være med neste gang! Ikke fått med meg dette jeg da siden jeg ikke kommer inn på privaten av en eller annen merkelig grunn! Ikke kommer jeg meg inn på babyporten heller...Har sendt de to mail...ja-ja!

Vært på 6 ukers kontroll med Klara! hun veier nå 3540 gram og er 54 cm lang...ikke lagt på seg nok stakkars men mulig det er på grunn av magevondtene. Fysioterapeuten fant også låsninger så vi har fått time hos manuell terapeut.

i dag er det den store ryddedagen her....hi-hi bare bli ferdig å titte på nett først da!

Ha en fin dag!
    Fi@

Mamma til:
    og

:

Jeg spurte hvor det var du ikke kom inn på privaten i den andre tråden. Men nå lurer jeg på hvorfor jeg spurte, jeg kan jo ikke hjelpe uansett. Jeg er like forundret hver gang jeg får til noe selv her inne.

Ellers har jeg det likt som deg. Den store ryddedagen. Kan ikke fatte det! Alt var jo ryddig i går, men nå er det bombet igjen!

I dag kommer han vi er avlastinghjem for, så skal jeg få levert katten tilbake til dyrebeskyttelsen og i kveld skal jeg i forening. (Herregud, FORENING hørres så kånete ud) Nå fikk jeg akkurat en SMS av ei veninne om jeg hadde noen planer. Da får vel rotet bare bli liggende.....
    Estella 08.01.10 -99 -95

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Peaches sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    838

Skal på 6-ukerskontroll med lillebror i dag. Veldig spent på vekt og lengde for han har vokst mye. I tillegg så er det litt tull med navlen hans så jeg må huske å spørre legen om det. Til dere som var på treffet hos Arwen i går og så navlen så var den veldig fin igjen ved kveldstellet.
    Pie 02.11.07 og Gut 17.01.10

Medlem
    thesol sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Sted
    Ski
    Meldinger
    215

Sitat Opprinnelig postet av Fi@ Vis post
    Hei!

Vært på treff dere da? så koselig...har veldig lyst jeg også så håper jeg og Klara kan få være med neste gang! Ikke fått med meg dette jeg da siden jeg ikke kommer inn på privaten av en eller annen merkelig grunn! Ikke kommer jeg meg inn på babyporten heller...Har sendt de to mail...ja-ja!

Vært på 6 ukers kontroll med Klara! hun veier nå 3540 gram og er 54 cm lang...ikke lagt på seg nok stakkars men mulig det er på grunn av magevondtene. Fysioterapeuten fant også låsninger så vi har fått time hos manuell terapeut.

i dag er det den store ryddedagen her....hi-hi bare bli ferdig å titte på nett først da!

Ha en fin dag!
    Hvor bor du Fia? Så dumt at du ikke fikk med deg treffet, det var to treff i går tror jeg. Jeg la ihvertfall ut denne tråden her for noen dager siden http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=642917

Men vi må få til flere treff utover våren!

Det var ikke så stor snuppe du hadde fi@. Hvor stor var hun ved fødsel da?
    jenta mi var vel 3260gram på 6ukers kontrollen, men hun var jo bare 2530gram ved fødsel da.

Ser at jeg hadde glemt å godkjenne deg for privaten her.. gjort det nå da. er ikke særlig liv der da.

Medlem
    Rykte

Medlem siden
    Jan 2010
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    59

Jeg hadde også ryddeplaner i dag, i tilleggg til turplaner. Meeen formiddagen har gått med til amming (økedag?) og så har jeg prøvd å få sove litt, men uten hell Jeg har å lyst til å ha litt overskudd når storesøster kommer hjem fra barnehagen..

Nei, nå funker nesten ikke taastaturet her Aaah, hadde aktivert trege taster (trykka 5 ganger på shift). Utrolig irriterende, men nå deaktivert
    Guro 17.05.07 og Marie 29.01.2010

Må bare ta opp litt sang-tråden fra i går jeg! Prøvde meg på Dyrene i Afrika tidligere i dag og hun gliste stort i allefall Tok det ganske rolig uten noe særlig klapping og roping da
    Men hun var i strålende humør etter frokosten sin i dag - smilte om kapp med sola i lange tider! Så herlig når de er sånn altså Lå på magen og fikk trent nakken sin og greier!

Nå håper jeg hun våkner snart for maten hennes er klar! Sovnet til puppen og da fortet jeg meg å lage en flaske siden hun som regel våkner ganske kjapt igjen.. Men neida. Ikke når mamma vil nei!
    Dusje må jeg også, men da vil jeg ha henne på badet. Kunne jo bært opp vognbagen som hun ligger i, men da våkner hun garantert og skal ha mat NÅ mens jeg står det med shampoo i håret!
    Lille prinsesse kom 16.01.2010

Medlem
    Rykte

Medlem siden
    Jan 2010
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    59

Jeg pleier å ha med Marie på badet når jeg dusjer. Da ligger hun i bagen, og det går fint selv om hun er våken. Gjorde det samme med storesøster også, og kan ikke huske at jeg noen gang har opplevd noe særlig gråting mens jeg har dusjet. Tror de roes litt av lyden av vann som renner og plasker. Det er jo bare å prøve, det tar ikke SÅ lang tid å dusje, og de små tåler jo å gråte litt hvis det skulle bli tilfelle.
    Guro 17.05.07 og Marie 29.01.2010

Supermedlem
    Peaches sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    838

Å ligge på badet tror jeg er yndlingsaktiviteten til lilleror. Han pludrer og smiler som bare det uansett om det er på stellebordet, vognen eller gulvet han ligger, så lenge det er på badet. Varmt og godt der.

Fikk konstatert at det var villkjøtt som var i navlen hans på kontrollen i dag. HS behandlet det med lapis med en gang og håper det holder med en vehandling. Store gutten min er 6 kg og 60,5 cm lang.
    Pie 02.11.07 og Gut 17.01.10

Sitat Opprinnelig postet av thesol Vis post
    Hvor bor du Fia? Så dumt at du ikke fikk med deg treffet, det var to treff i går tror jeg. Jeg la ihvertfall ut denne tråden her for noen dager siden http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=642917

Men vi må få til flere treff utover våren!
    hi-hi ja var nok ditt treff jeg isåfall hadde "elget" meg med!!! men så dessverre ikke den tråden! Bor ikke sååå sentralt jeg da vel men ber gjerne inn til treff jeg også!

Sitat Opprinnelig postet av MakkaPakka Vis post
    Det var ikke så stor snuppe du hadde fi@. Hvor stor var hun ved fødsel da?
    jenta mi var vel 3260gram på 6ukers kontrollen, men hun var jo bare 2530gram ved fødsel da.

Ser at jeg hadde glemt å godkjenne deg for privaten her.. gjort det nå da. er ikke særlig liv der da.
    Ja har små snupper begge to vi da! hun var 3240 da hun ble født og gikk ned til 3 kg akkurat på sykehuset....jeg var også liten som baby så mulig hun slekter på meg!(men tatt igjen jeg da...hi-hi)

Sitat Opprinnelig postet av Peaches Vis post
    Å ligge på badet tror jeg er yndlingsaktiviteten til lilleror. Han pludrer og smiler som bare det uansett om det er på stellebordet, vognen eller gulvet han ligger, så lenge det er på badet. Varmt og godt der.

Fikk konstatert at det var villkjøtt som var i navlen hans på kontrollen i dag. HS behandlet det med lapis med en gang og håper det holder med en vehandling. Store gutten min er 6 kg og 60,5 cm lang.
    Stor fin gutt!
    Fi@

Mamma til:
    og

:

Neida, mente ikke at det ikke går å ha henne der inne mens jeg dusjer. Har gjort det flere ganger og hun blir veldig roet av lyden av rennende vann! En gang ble hun urolig helt på slutten så da tok jeg henne inn til meg. Var moro

Men i stad var det rundt mattider og da hadde det ikke nyttet..
    Lille prinsesse kom 16.01.2010

da var det jo ikke så mange grammene opp hun hadde lagt på seg nei. men har hun sliti mye med magevondt er det kanskje ikke så rart.. løsninger kan jo også føre til at de spiser lite (de orker ikke mer mat)..

men hvorfor være stor når man er lykkelig som liten

Medlem
    Rykte
    Aina sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Sted
    Sørumsand
    Meldinger
    132

Sliten i dag! Jeg sliter med hoftene (mulig bekkenløsning?) og dette har bare blitt værre etter fødsel.
    Dumme meg måtte ta meg en lang gåtur i dag i det fine været så saken ble ikke akkurat bedre av det.

Ellers så har jeg brukt endel tid forran PC'n med Photoshop... Ikke helt ferdig enda, men her er et av bildene som jeg er ganske fornøyd med og som jeg tror jeg skal bestille litt større kopier av

FØR:

ETTER:

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    Jan 2003
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    2,151

Vi har vært 6-ukers kontroll idag, og det var ingenting å utsette på noen ting. Lille skjønningen min har blitt 4880 gram (f:3480), 57 cm (f:50) og 39 cm ho (f:36). Helsesøster var veldig fornøyd, og det samme var legen. En sterk gutt for sin alder kommenterte legedama

Dro rett på barseltreff (fra helsestasjonen) etter kontrollen og koste oss sammen med 5 andre babyen og mammaer. Håper på et lite NM treff snart også
    Mamma til:
    Kjappfot januar '03
    Stormkråka august '05
    Lillebror 20. januar '10

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg