Lenge siden jeg har vært har nå og min datter nærmer seg hele 8 år Er det noe flere med like store barn her?? Ellers er jo alder ingen hindring
Lenge siden jeg har vært har nå og min datter nærmer seg hele 8 år Er det noe flere med like store barn her?? Ellers er jo alder ingen hindring
Ja ungene vokser fort.."babyen" min er snart 6......-og eldste er straks 23....Huff det er på ungene en ser man blir gammel...
Stolt mamma til 4 gutter og ei lita prinsesse..
Jeg har to store på 13 og 18... og en bitteliten attpåklatt på 7 uker. Stort sprang synes jeg, men veldig hyggelig :-D
mellom snuppa mi er også blitt 8 år gitt , må vær signere annka det er på ungene man ser at man blir gammel
dere er drømmen jeg ikke turde drømme. Hjerte i mitt liv
Det begynner å bli en stund siden jeg var i "aprilklubben 2002", nå handler det om fotball, playstation og kamerater. Tiden har flydd!
Mamma til tre herlige unger,
Storebror april 02, lillesøster juni 05, bittelillesøster mai 12.
"Babyen" min er allerede blitt 4. Merkelig at årene går fortere og fortere etterhvert som man blir eldre. Og på de eldste merker man virkelig at tiden går; eldstemann er 22 - da jeg var på hans alder gikk jeg gravid med nr 2.
wildthing og minsten jan-06
ja, altså min baby er 10 år... he he... også har jeg en liten på 2 da...
Vår eldste baby blir 17 til sommeren
Heldigvis så har vi en 2 åring - som vi nyter i lange drag
Alt før du var unnfanget, var du ønsket -
Alt før du var født, var du elsket -
Fra den første gang jeg så deg kunne jeg gitt mitt liv for ditt.
93, 96, 99 og 08
Min eldste baby er sju år gammel... Minste har runda året.
Min "baby" er 6,5 år... Huff. Husker godt når vi diskuterte gulp og de første skjeene med grøt...
Sosiale Bokmerker