Hei
Er det andre tvilling/trillingmammer her? Vet de fleste er på dobbel glede, men jeg kommer meg liksom aldri inn derSå jeg lurte på hvem flere enn meg på NM som har fått mer enn et barn om gangen?
Hei
Er det andre tvilling/trillingmammer her? Vet de fleste er på dobbel glede, men jeg kommer meg liksom aldri inn derSå jeg lurte på hvem flere enn meg på NM som har fått mer enn et barn om gangen?
Bonusgutten desember 2002, Tvillingjenter januar 2008 og lillesøster mai 2010
Jeg har to gutter på 2 år (feb 06)
E ikke så veldig aktiv og skriv her... hehe
Hei hei,
fikk to gutter i oktober 2007![]()
Jeg ble mamma til to små jenter 3 januar 2008. Jentene mine kom syv og en halv uke for tidlig, men har kommet seg veldig. Nå er de fire måneder og veier 6kg, og har en helt enorm vekstkurve. Veide bare 1600 og 1800 gram da de kom, så de var virkelig små...
Bonusgutten desember 2002, Tvillingjenter januar 2008 og lillesøster mai 2010
Guttene mine kom 5 uker for tidlig, hvor minstemann bare var 1900 (gikk ned til 1750).. det tror det er skjedd et transfusjonssyndrom underveis (noe som er sjeldent blant toeggede) siden de har vært jevnstore hele tiden. Minsten vokste bra han også når han først satte i gangog nå ligger han innenfor "normalen". Rart å se på prematur klærne hans nå (nesten litt vemodig), men godt det har gått så bra som det har gjort, men slitsomt har det definitivt vært å komme seg hit!
Jeg er her inne med jevne mellomrom og leser, men har ikke vært så aktiv.
Jeg fikk en gutt og en jente 22. januar i år. Da veide de 3340 og 3245, så de var store til og være tvillinger. De kom en uke før termin. Nå er de fire mnd, og veier 6 kg. Synes det blir morsommere med de for hver dag som går. Nå smiler og ler de, og det er noe nytt hver dag. Og så er det mye mindre grining enn det har vært.
hei jeg fikk tvillinger i desember 07. en gutt og ei jente noah var 2640g og thea var 2960g og var 47 cm lange
Jeg er her også! Har to gutter født april 07! skal være delvis hjemme med dem ett år til, så dersom noen bor i nærheten og vil komme å "leke" så er det bare å si ifra!![]()
okt- 02,
mai-05 og
![]()
30.april 2007
Er her ikke så ofte, men det hender da at jeg titter innom
Har en gutt og en jente som er 1 mnd gamle. De ble født en uke før termin og veide 2590g og 3050g. Det er liv i heimen om dagen
regmo: så fine navn barna dine har!
Titter inn her, jeg også.
Fikk to gutter 14/6-08.
De kom i uke 35+5 og var 2725 g og 49 cm og 2630 g og 47 cm.
Gutta var friske og raske og klarte seg fint uten noe form for hjelp.
Meg var det verre med, da ks ble foretatt pga svangerskapsforgiftning og hjertesvikt. Men, etter noen uker på sykehus var alt under kontroll og vi kunne reise hjem til storebror og pappan som ventet noe enormt.
Elsie
Storebror juli - 03 og tvillinggutta juni - 08.
Hei!
Jeg er ikke her så veldig ofte, blir mest DG.
Mine gutter er født i april 07.
har to jenter født16 september 08, men er nok mest på DG![]()
Mine tvillinger kom 1. desember og var 2890 og 2435 gram.![]()
Hei
Jeg fikk to tvillinggutter,født november 09.Prøver å komme inn på dobbel glede men uten å lykkesNoen råd?
Sosiale Bokmerker