Etter at Anton fant veien ut har det blitt minimalt med tid her inne hos dere flotte jentene i Augustklubben!! Kjenner jeg er ikke sånn superglad i åpne forum så de stedene jeg bruker litt tid på innimellom er lukkede sider.Men tenkte jeg skulle ta avskjed skikkelig ihvertfall for vi delte jo mye sammen under graviditeten.
Anton vokser og er blitt en veldig harmonisk og grei baby sålenge han får mat på rett tidspunkt og ikke minst nok søvn til rett tid-han blir _rimelig_ sint og førbainna når han legges i vogna for å sove 2 minutter for seint
Nå når han er blitt tre måneder er det mye lettere å forstå hva han vil og da får vi jo en mye mer fornøyd baby.Må nok si at de første ukene var litt stress med gråting og styr men nå er det bare kos!
Idag har vi vært på tremånederskontroll med sprøyter å greier-verst for mor vil jeg tro.. men men det gikk bra.Stor var han når han kom til og en stor baby er han enda- 66 cm og 7,1 kg var de magiske målene idag og han følger kurven fint. Jeg fullammer fra den ene puppen(den andre har jeg gitt opp for den var det bare tull med).Satser på å fullamme så lenge det går og han er fornøyd.
*POFF*
Håper alle har det bra og koser seg med August-babyene!! Klem fra Putte
Sosiale Bokmerker