+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 3 av 3

Diskusjon: 2 års dag

Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Lilith88 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    125

2 års dag

Nå er det en stund til småen sin 2 års dag, men jeg har så smått begynt å tenke på hvordan jeg skal gjøre det. Vi kommer til å ha et barneselskap og et familieselskap. Nå bor vi i en ganske liten leilighet, så jeg vet ikke helt om jeg vil ha barnebesøket her, småtrollene bør nå ha litt plass å bevege seg på. Har ikke tenkt å invitere så mange barn, men det blir nå en del folk uansett, siden foreldrene skal være med.

Nå bor vi ganske nærme en gård hvor de ofte har barneselskap. Barna får være med på ridning/kjøre med hest og vogn, hilse på de andre dyrene og så spise pølser på låven. Småen har bursdag i juni, så det er jo en fin tid å være på en gård.

Men, er det egentlig noen vits i å feire en 2 års dag slik? De fleste barna som blir invitert er på samme alder, å de fleste barn liker jo dyr...men jeg vet ikke helt. ..
    Trollungen juni 09

2.  
    Tidl. bruker
    Gjest

Sv: 2 års dag

Jeg ser ikke det helt store poenget av å gjøre så mye ut av en to års bursdag. Det er sikkert en flott dag sånn du tenker det, men jeg tenker også at barna kan være like fornøyd med å ha noe rolig hjemme hos dere eller noe som ikke krever å reise bort eller gjøre så mye ur av det.

De to eldste hadde barnebursdag i tillegg til voksenbursdag, men da tok vi det bare rolig hjemme. Naboer med barn på samme alder og barselgruppa var invitert med hjem her og de hadde det storslagent med bursdagsmeny og leik med hverandre. Noen trengte også en lur mens bursdagen foregikk.

Siden det er i juni, kan dere jo ha en bursdag hvor dere forhåpentligvis kan være litt ute, kanskje med vann eller andre spennende ting. Dere har ikke hage, eller?

Siste barnet har ikke hatt barnebursdag da det ikke er så mange barn rundt her på samme alder, derfor hadde vi bare voksenbursdag og satser kanskje på barnebursdag til 3-årsdagen.

Sv: 2 års dag

Eg ser heller ikkje poenget med eit slikt opplegg når dei berre er 2 år. Spar actionen til seinare Mi eldste er 6 år, og er fortsatt veldig fornøgd med å berre ha vennane på besøk, ete litt mat og kaker, og thats it. Vi har også 2 åring i juni, og har då tenkt å kanskje ha eit lite barneselskap (egentlig synest eg ikkje det er heilt nødvendig heller, men litt kos då ), og så eit familieselskap.
    05 07 09

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine