Her er minien 3 mnd i maxi cosi cabriofix, storesøster 5 år i TWE, og storebror 3 år i Britax MT.
Vedlegg 170114
største 106 cm og 16 kg i midten og minstemor 2 år 15 kg og ca 87 cm nærmest i hvert sitt hi way 2 sete. på andre siden har vi montert et britax kid fix i en ford mondeo stasjonsvogn 2009
Vedlegg 170115
samme jentene, her minstemor i midten i et britax multi tec og eldste på siden i en britax two way.
juli07
april09
Dere som har TWE i midten, jeg trodde det setet måtte ha støtte mot sete foran?
Mamma`n til13.10.05
18.06.07 og
01.11.10
Her er Minstemor, 15 mnd., ca 10 kg og 80 cm i sitt nye BeSafe IZI Kid X3 isofix i Ford S-max 2006-modell.Plenty av plass til setet, og setet gir faktisk bedre beinplass til passasjeren i passasjersetet enn DuoLogic gjorde.
![]()
Vi kjører en Peugeout 807 og jeg bare elsker den bilen!
Det er kjempeflott med god plass mellom barnesetene. En såkalt "krangleplass" som jeg kaller det...hehe.
Disse bildene er tatt i sommer, nå er alle sammen et halvt år eldre og de sitter fortsatt i sine stoler.
Vi har ikke planer om å sette de eldre i fremovervendte stoler før de er for tunge/lange for stolen sin.
De er per dags dato like lange og tunge selvom et år skiller dem, så de har en liten "konkurranse" på hvem som får bytte stol først...hehehe.
Men regner med at vi snur de to samtidig uansett.
Her er barna 6, 5 og 4 år i Brio Zento.
Minsten på 3 år sitter i Akta Graco Duologic 2.
Ida 6 år:
![]()
Theo 5 år:
Isabel 4 år:
Liam 3 år:
![]()
BonusAugust 2005 i Besafe iziup X3.
Juli 2006 i Besafe iziup X3
BonusSeptember 2007 i Besafe iziup X3
Oktober 2008 i Besafe iziup X3
...og lille bonus som kommer i Mai...
Vedlegg 170595
Gullet på 2 år og 3 mnd her i britax max way! Bilen er Opel zafiraHan vokste fra besafe izi combi x3, men dette har han god plass i
![]()
Lillebror, fyller 5 år i neste uke. Han ble snudd forover i beltestol i september i fjor, men kom i dag og ba om "å få sitte baklengs" slik som Minstemor gjør. Han sitter i Britax TWE i en Ford S-max, og er ca. 117-118 cm og 22 kg.
![]()
Sosiale Bokmerker