+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 7 av 7

Diskusjon: Opplevd å teste og fått tynn skyggestrek?

  1. #1
    Ureg for anledningen
    Gjest

    Opplevd å teste og fått tynn skyggestrek?

    Da vi testet idag så vi plutselig en tynn strek vertikalt på Clear Blue testen Kommer selvsagt til å teste igjen om noen dager, men lurer på om det er noen som har erfaring med det samme? Har du fått tynn skyggestrek og testet noen dager senere og da testet negativt? Er det sannsynlig at det er noe feil med testen vi tok idag?

    Håper på mange erfaringer

  2.  
  3. #2
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Kosmokula sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Trondheim (Ylvingen)
    Meldinger
    3,099

    Re: Opplevd å teste og fått tynn skyggestrek?

    Fikk en skyggestrek på clearblue 2 dager før jeg skulle ha mens denne gangen - var veldig vanskelig å tolke om den var positiv eller ikke, så jeg kjøpte en billigtest og den viste positiv

  4. #3
    Ureg for anledningen
    Gjest

    Sv: Opplevd å teste og fått tynn skyggestrek?

    Så flott da! Den var ganske klart blå, men den var tynn som en tråd. Det var ikke vanskelig å se den, og den kom raskt. Hm... har veldig ømme bryst, verker nesten kostant. Krysser fingrene for at det er innertier

  5. #4
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    LeaMarika sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    1,042

    Sv: Opplevd å teste og fått tynn skyggestrek?

    Jeg hadde en sånn strek, og var gravid
    Vår lille prinsesse kom juni 09
    ,og vi ble endelig en familie på 3

    Lea fra sm

  6. #5
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: Opplevd å teste og fått tynn skyggestrek?

    Det er ikke uvanlig å få en tynn, altså smal svar strek (som i tynn som en tråd) på CB. Jeg har brukt mye CB i jobbsammenheng og dette var noe som skjedde fra tid til annen, derfor tok jeg kontakt med CB og fikk beskjed om at dette var noe som av og til skjedde og at det var noe feil med disse testene. Man skal altså ikke forholde seg til disse tynne svake strekene, men heller teste igjen noen dager seinere for å få et sikkert svar. Dessverre, så du bør nok teste igjen for å være helt sikker.

  7. #6
    Ureg for anledningen
    Gjest

    Sv: Opplevd å teste og fått tynn skyggestrek?

    Takk for svar dere Ja, jeg har lest litt rundt på nettet nå, og dette virker som er et problem CB testene har. Det er jo ganske hårreisende egentlig når man tenker etter Men ser at noen tester positivt også, med en slik strek, så da er det bare å vente å se. Har den siste tiden tatt flere CB tester, og ikke opplevd det før, men åpnet en ny pakke idag. En test igjen der, men venter noen dager tenker jeg

    Berta: Gikk dere over til andre tester siden disse ikke alltid var pålitelige? Er det et annet merke du eller andre vil anbefale? Har vurdert slike rimelige tester på nett bl.a., men har liksom tenkt at CB er gode, sikre tester

  8. #7
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: Opplevd å teste og fått tynn skyggestrek?

    Sitat Opprinnelig postet av Ureg for anledningen Vis post
    Berta: Gikk dere over til andre tester siden disse ikke alltid var pålitelige? Er det et annet merke du eller andre vil anbefale? Har vurdert slike rimelige tester på nett bl.a., men har liksom tenkt at CB er gode, sikre tester
    Nei, vi gikk ikke over til andre tester fordi vi ellers hadde så god erfaring med CB. De var av de testene som var mest pålitelige og slo ut tidligst, og den tynne sytrådstreken var jo ikke noe problem når vi visste om det. Det er nok ikke så mange som opplever dette problemet, men klart, når man bruker de i jobbsammenheng, går det fort vekk en del tester hver dag.

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

    1. Skyggestrek?
      Av Uregistrert i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 0
      Siste melding: 05-04-2011, 17:31
    2. Tynn ull
      Av Sultana i forum Klær og utstyr
      Svar: 3
      Siste melding: 29-09-2007, 14:41
    3. Dere som har opplevd SA el. MA og har fått barn etter det
      Av Ureg. i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 15
      Siste melding: 16-04-2006, 00:51
    4. Tynn,tynn regndress
      Av Jinninn i forum Klær og utstyr
      Svar: 7
      Siste melding: 13-09-2005, 00:06
    5. jeg er så tynn...
      Av Uregistrert i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 5
      Siste melding: 15-09-2004, 19:50

    Stikkord for denne diskusjonen

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine