Noen andre som har stort søt behov nå, som babyen har kommet og dere kanskje ammer?
Jeg holder på å bli små rar, for jeg har et utrolig stor søt behov å da spes sjokolade!
Noen som har noen gode forslag til meg hvordan jeg skal bli kvitt det?
Noen andre som har stort søt behov nå, som babyen har kommet og dere kanskje ammer?
Jeg holder på å bli små rar, for jeg har et utrolig stor søt behov å da spes sjokolade!
Noen som har noen gode forslag til meg hvordan jeg skal bli kvitt det?
februar 05 ~ mars 07 ~ Frøkena 2 juni 2011
jaaa,men heldigvis holder jeg det i sjakk ved å drikke pepsimax med isbiter og unner meg små doser med søtsaker.
Verdens stolteste mamma til 03 & 07 og 2011
For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv
Drikker ikke brus, smaker noen få slurer av og til bare.
Syns det er sykt mye kulsyre i det nå, drakk litt av det i svangerskapet, men ikke mye.
Så kan ikke døyve det med det.
Er litt små redd for at Frøkena skal få masse luft i magen av det også.
Eneste positive med søt behovet mitt er at vi får rensket litt opp i godterihylla vår.
Men burde egentlig finnet noe annet lurt heller altså!
Er jo ikke noe vitaminer å sånt i sjokolade, som jeg heller burde få i meg.
Motar enda gode forslag altså!
Eg og har ett stort søtsug det er jo nesten verre nå enn når eg var gravid!
Stolt mamma til Yuna , Filip og Enya
cakegril_82 Mitt er mye større nå en når jeg gikk gravid!
For da klarte jeg nesten ikke sjokolade.
Jeg har begynt på lavkarbo, og nå har søtsuget mer eller mindre forsvunnet
LeaLin: tips ønskes
Her er søtbehovet stooort og jeg drikker myye brus.Noe jeg ikke pleier å gjøre og lille prinsessen har mye luft i magen,så jeg får heller handle inn noe annet god drikke.Vann synes jeg smaker jord plutselig
I dag skal vi ha "lørdag" her,for i morgen er vi ikke hjemme
Søtbehovet ja Her har jeg vært gæærn etter alt med sukker å gjøre siden jeg ble gravid og må fortsatt ha noe søtt.. Jeg taklet ikke søtsaker før jeg ble gravid, er merkelig dette her.. Koser meg med chips nu
Tror vi må rett og slett være streng med oss selv, nekte oss selv å kjøpe noe søtt og etterhvert vil søtbehovet minske. Spis masse frukt og grønt, ha alltid noen i skåler tilgjengelig. Da blir det lettere å heller spise frukt enn noe søtt. Tror jeg må prøve igjen på dette her selv, funket ihvertfall for meg den gangen jeg skulle bli sunn
Jeg hadde vanvittig søtbehov etter fødselen da jeg hadde veldig lavt jernnivå. Det hjalp med jerntabletter. Men det bør sjekkes før man begynner å ta tilskudd.
♥Lykke kommer i mange størrelser!♥
~ ~ Vennligst forstyrr! ~ ~
Huff, alt alt alt for godtesyk jeg også! Må virkelig skjerpe meg, altså. Spiser sunt - men plusser på med masse søtt...
jeg fyser plutselig helt utrolig mye på søtsaker,men spiser veldig sunt ellers,så det er vel ingen krise?
Sosiale Bokmerker