+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 5 av 5

Diskusjon: Nr 5?

  1. #1
    Uregistrert
    Gjest

    Nr 5?

    ja hva skal jeg skrive?
    Går på minipillen og som jeg garantert har glemt en gang eller to, men da uten noen reaksjon. Jeg går og småblør hele tiden og har sjelden opphold lengre enn 4-5 dager. I den siste tiden har jeg slitt med å være ekstremt trøtt, ømme bryster og ryggsmerter. Småblør fremdeles og har ikke tenkt på graviditet før idag. Har liksom begynt å bekymre meg fordi jeg ventet liksom på den ordentlige mensen som aldri kommer..................
    Har 4 barn fra før og liksom ingen planer om nr 5, men kommer den så er den like velkommen som de andre. Vet ikke helt hva jeg ville med dette, føler jeg kommer til å bli skult på når jeg kommer gravid med nr 5. Sterlisering er neste alternativ hvis jeg ikke nå er gravid eller etterpå. For dette orker jeg ikke!

    Takk for at du leste!

  2.  
  3. #2

    Sv: Nr 5?

    Håper ting ordner seg som du ønsker
    At noen skal skule på deg fordi nr 5 er på vei synes jeg er tragisk, om slike mennesker finnes må du virkelig bare heve deg over dem!! Jeg bøyer meg i støvet for slike som deg..

    05 og 07

  4. #3
    Seniormedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    pusi1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Vesterålen
    Meldinger
    2,401

    Sv: Nr 5?

    Og jeg kommer ut av skapet og skal til legen 1315 og søker om sterilisering Veldig lettet for at testen var negativ!


    97,99,03 og 09

  5. #4

    Sv: Nr 5?

    Da ble det som du helst ville da Og du fikk et lite sprak bak og en påminner om at du har de barna du ønsker deg.

    Lykke til hos legen og med steriliseringen når den tid kommer

    05 og 07

  6. #5
    Seniormedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    pusi1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Vesterålen
    Meldinger
    2,401

    Sv: Nr 5?

    Takk


    97,99,03 og 09

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Stikkord for denne diskusjonen

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine