Jeg har lagt opp over 500 masker på en rundpinne... nå etter en 4, 5 omganger ser jeg at det har blitt snurr....fins det noen måter for å få opp det på uten å måtte rekke opp og begynne på nytt?
Jeg har lagt opp over 500 masker på en rundpinne... nå etter en 4, 5 omganger ser jeg at det har blitt snurr....fins det noen måter for å få opp det på uten å måtte rekke opp og begynne på nytt?
Spørs hva du strikker da.
Men om det feks. er en barnekjole så hadde jeg bare retta inn snurren og latt den lille biten bare være snurret. Du har jo bare strikket en fire, fem omganger så det blir ikke så store snurren. Jeg hadde bare latt den være. Du kan jo sette på en tøff knapp eller noe akkurat der snurren er. Kan bli fint det! Synes rent synd på deg jeg men det er fort gjordt å få en sånn snurr når en har så mange masker.
Ble så jeg begynte på nytt. Lest og ett sted at det kan være lurt å strikke frem og tilbake i begynnelsen slik at det blir enklere og se og bare sy igjen splitten tilslutt.
Går vel ikke an å rette opp det nei.
Jeg strikker alltid noen runder frem og tilbake når jeg skal strikke med så mange masker. Det er så kjipt å måtte starte på nytt.
Abritta has left the building...
Sosiale Bokmerker