+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 7 av 7

Diskusjon: Bordholdere

Juniormedlem
    Rykte

Medlem siden
    Apr 2012
    Meldinger
    2

Konfirmasjon, bordkortholdere

Min datter skal ha konfirmasjon snart, og sliter med at det er ganske dyrt dette. Vi har bestilt utrolig masse, og det er ikke lenge igjen til den store dagen. Alle i huset gleder oss!

Men det som er problemet er bordkortholdere, vi har lenge tenkt å bestille. Men føler at det hele tiden kommer nye, og at prisene er ganske høy. Så idag fant vi ut at vi skulle lage selv, men trenger ideer.
    Tenkte oss en tur på panduro, men er det noen av dere som har noen ideer?

Vi har evt. tenkt på å kanskje lage det av noe også feste ei klype på slik at kortene står i denne klypa. Har googlet dette, men finner bare ideer til bryllup. Og det blir litt feil å bruke korker til dette,
    Så er det noen som har noen forslag å komme med, som er rimelige?
    Sist endret av mariaa; 15-04-2012 kl 22:57

2.  
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    [Mon] sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2002
    Sted
    Tromsø
    Meldinger
    6,654

Sv: Bordholdere

Hva med å kjøpe sånne små klesklyper og feste bordkortene på glassene? (feks slik som er gjort her http://juliecv.blogg.no/1283026962_b..._til_dpen.html )

Evt noe såne http://annebente.blogspot.com/2008/0...onfirmant.html

Kanskje ikke helt det du spurte om, men det er jo rimelige alternativer.

Det er ingen skam å mislykkes, men å ikke prøve er direkte dumt.

Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Ariadne sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Fredrikstad
    Meldinger
    4,582

Male steiner og skrive navn med sølvtusj?
    Den heldige mammaen til lille store M f. sept. 06, lille O f. juli 11, og bittelille E f/d 25/03-10 i uke 19.

Juniormedlem
    Rykte

Medlem siden
    Apr 2012
    Meldinger
    2

Ja, har tenkt litt på den ideen også. Men det er bare det at jeg har bestilt kort, så det har jeg. Men jeg trenger noe å feste dem i. Er det noen som vet om man får kjøpt sånne klyper, som er øverst?
    Det er det jeg trenger, takk for tipsene alle sammen!

Om noen ikke vet hvordan jeg mener, er det slike, uten fot:

Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		bordkortholdere..jpg
Visninger:	1
Størrelse:	7.8 KB
ID:		170581

Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Ariadne sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Fredrikstad
    Meldinger
    4,582

Den heldige mammaen til lille store M f. sept. 06, lille O f. juli 11, og bittelille E f/d 25/03-10 i uke 19.

Veteranmedlem
    Ariadne sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Fredrikstad
    Meldinger
    4,582

Ser at du har kjøpt kort... men vil likevel gjerne komme med tips til "bordkort" som vi hadde i en dåp. VELDIG enkelt, fint og fikk masse skryt
    Det er rett og slett bokstavperler og andre perler tredd på klebrig tråd og hengt på glassene. Jeg kjøpte disse grisebillige på Ebay. Finnes nok masse tøffe perler som kan passe en konfirmant.

2004 2010 20.02.15 19.05.15

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Stikkord for denne diskusjonen

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine