+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 8 av 8

Diskusjon: E postadressen v/ny pc?

  1. #1
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    escada sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Meldinger
    582
    Blogginnlegg
    1

    E postadressen v/ny pc?

    Har ny pc,og får da naturlig nok ikke motatt meldinger siden dette er ny pc. Men hva og hvor ordner jeg med dette? Enklest å bruke gammel e post adr eller må jeg lage ny?

    Håper noen er behjelpelig. Er helt grønn på området!

  2.  
  3. #2

    Sv: E postadressen v/ny pc?

    Hva slutter den andre adressen din på? Eks. "[email protected]", eller @online.no eller noe slikt. Det er helt unødvendig å lage helt ny adresse i hvert fall. Om du ser i programmer finner du nok noe som heter Epost eller liknende, og oppsettet av dette er litt enklere å hjelpe deg med om man vet hva adressen din slutter med.

  4. #3
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    escada sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Meldinger
    582
    Blogginnlegg
    1

    Sv: E postadressen v/ny pc?

    Å takk for svar . Slutter på online.no. Nye pc har windows live mail. Ikke erfaring med det.. Hatt outlook tidl.
    Nå har jeg prøvet meg på hotmail adr,samme om det er gammelt eller nytt egentlig,bare jeg får opprettet og få tilsendt/sendt mail.
    Men nå står jeg fast ved forespørsel om adgangskode/brukernavn for å registrere den nye hotmail konto,tror jeg

  5. #4
    VIP-Medlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Februarmamsen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Sted
    Eidsberg
    Meldinger
    7,035

    Sv: E postadressen v/ny pc?

    Om du ikke har papirene fra du fikk online.no adressen så tror jeg du får innstillingene av Telenor.

  6. #5
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Carrera sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2002
    Sted
    Trånnheim
    Meldinger
    9,666

    Sv: E postadressen v/ny pc?

    Om du fortsatt skal bruke outlook, så må du installere det på din nye maskin, og så sette opp onlineadressen din på denne. Alternativt så kan du jo gå direkte på online.no og lese/skrive mail derfra.

    Selv har jeg kuttet ut både outlook og online. Bruker nå gmail, og da direkte på nett. Altså ingen e-postleser på maskinen. Veldig kjekt, for da har jeg tilgang til alle mail, uansett hvor jeg er, i tillegg til at jeg også kan laste opp andre dokumenter på gmail, og dermed ha tilgang til disse også, overalt.
    Abritta has left the building...

  7. #6
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Carrera sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2002
    Sted
    Trånnheim
    Meldinger
    9,666

    Sv: E postadressen v/ny pc?

    Om du fortsatt skal bruke outlook, så må du installere det på din nye maskin, og så sette opp onlineadressen din på denne. Alternativt så kan du jo gå direkte på online.no og lese/skrive mail derfra.

    Selv har jeg kuttet ut både outlook og online. Bruker nå gmail, og da direkte på nett. Altså ingen e-postleser på maskinen. Veldig kjekt, for da har jeg tilgang til alle mail, uansett hvor jeg er, i tillegg til at jeg også kan laste opp andre dokumenter på gmail, og dermed ha tilgang til disse også, overalt.
    Abritta has left the building...

  8. #7
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: E postadressen v/ny pc?

    Har også kutta ut å ha mailen på maskinen, bruker bare webmailen istedenfor å sette opp i outlook. Dette fordi alt skal være lett tilgjengelig over alt og at jeg har backup om maskinen kræsjer. Viktige mail videresender jeg til hotmailen min så har jeg sikkerhetskopier der også.

  9. #8
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Banan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Meldinger
    2,526

    Sv: E postadressen v/ny pc?

    Mens jeg foretrekker outlook fordi jeg ikke vil ha mailen "alle veier". Hehe...
    Split -07

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine