+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 1 av 1

Diskusjon: Baby 3 måneder - våken om kvelden

  1. #1

    Baby 3 måneder - våken om kvelden

    Har ei datter på snart 3 måneder. Og vi har vært veldig dårlige på det med rutiner og egentlig bare latt ting gå sin gang siden fødselen men nå merker jeg at det hadde vært veldig greit med en. Så tenkte vi skulle starte opp med det. Men jeg vet ikke helt hvor vi skal starte. Som det er nå starter dagen i 6-8 tiden. Hun sover i sengen med meg. (Vil at hun skal sove i egen seng nå men det er vist ikke så lett..) Der får hun frokost måltidet før vi står opp. (Jeg ammer) Da kan hun være våken i 1-1,1/2 time. Gir henne så litt påfyll med mat før jeg legger henne i vognen ute. Der kan hun sove i 3-4 timer. Når hun våkner får hun mat igjen og er våken i nye 1-1,1/2 time. Får påfyll med mat igjen og deretter vognen igjen med nye 2-3 timers søvn. Men etter dette er hun våken med små dupper på 30 min helt til 23.00-01.00. Ville gjerne forskyvet disse lange søvnøktene til kvelden. Men hvordan gjør jeg det? Skulle gjerne fått henne til å sove i sengen sin på kvelden også men den er ikke like populær som vognen. Der kan jeg bare legge henne da jeg ser hun er trøtt på dagen og etter et par trill fram og tilbake sovner hun. Men da jeg prøver det på kvelden bare i sengen i stedet holder hun seg selv våken med først klaging som går over i skriking, så blir hun overtrøtt om jeg holder på for lenge. Prøvd å sitte der med henne og roe henne men det funker ikke. Ender med at jeg må ta henne opp og hu er lys våken. Så legger jeg henne i vognen og da sovner hun med en gang omtrent.
    Sist endret av Uglefisken; 13-11-2012 kl 16:34

  2.  
 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

    1. Lys våken på natta-8 måneder....
      Av Pandore i forum Søvn
      Svar: 8
      Siste melding: 23-01-2009, 23:48
    2. Våken på ettermiddagen/kvelden?
      Av Smurfen i forum April
      Svar: 5
      Siste melding: 13-04-2008, 19:18
    3. Holder dere babyene våken på kvelden?
      Av Alexy i forum September
      Svar: 14
      Siste melding: 05-11-2006, 15:05
    4. Svar: 9
      Siste melding: 22-06-2006, 15:01
    5. Holde våken om kvelden?
      Av mama i forum Januar
      Svar: 8
      Siste melding: 10-02-2006, 20:22

    Stikkord for denne diskusjonen

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine