+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 4 av 4

Diskusjon: Hvilken Minecraft-server?

  1. #1
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Leaena sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    706

    Hvilken Minecraft-server?

    Gutten min er hektet på Minecraft - et spill jeg egentlig synes er ganske greit at han holder på med. Men nå tar jeg han stadig oftere i å spille multiplayer, noe han egentlig ikke har lov til uten å spørre først.

    Noen som kan anbefale en Minecraft-server hvor det er "trygt" å la ham spille uten oppsyn?
    Leaena, L -03 og M -09

  2.  
  3. #2

    Sv: Hvilken Minecraft-server?

    Her i huset er både far og datter hektet på Minecraft ja. De spiller ofte sammen, men av og til spiller datteren min uten han. Jeg forstår bekymringen din for multispilling. Det løser seg hos oss da mannen min kun bruker egne servere eller venners servere. Så datteren min har aldri spilt med fremmede mennesker. Tror det har vært sånn at når venninnene hennes også har fattet interesse, så har de invitert dem til hennes server. Så det kan jo være en løsning dersom han har venner han vil spille med, og du/han vet hvordan dette gjøres...
    2004 2010 20.02.15 19.05.15

  4. #3
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Leaena sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    706

    Sv: Hvilken Minecraft-server?

    Sitat Opprinnelig postet av Sukkerrose Vis post
    Tror det har vært sånn at når venninnene hennes også har fattet interesse, så har de invitert dem til hennes server. Så det kan jo være en løsning dersom han har venner han vil spille med, og du/han vet hvordan dette gjøres...
    Er egentlig ikke så lysten på det, selv om jeg nok klarer å sette det opp. Uansett hjelper det ikke så mye nå, da ingen andre han/vi kjenner er interessert...
    Leaena, L -03 og M -09

  5. #4

    Sv: Hvilken Minecraft-server?

    Tror ikke det finnes en slik server. Alt som er offentlig, blir gjerne invadert av hvem som helst fordi adressen er offentlig.

    Vi kjører egen server her, men han har også mange venner som spiller og som da kommer inn på vår server. Serveren kjøres kun når vår sønn er på da, så det må avtales med de andre når de kan komme på. Leit at ingen andre er interessert hos dere da. Her er det en en enorm hit blant barna. Kanskje du kunne høre på skolen om det er noen der som har egen server han kan få spille på?


 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

    1. ftp server
      Av Tidligere bruker i forum Forumhjelp og datahjelp
      Svar: 11
      Siste melding: 06-02-2005, 20:06
    2. Ny server. Gamle innlegg???
      Av Lillepersille i forum Forumhjelp og datahjelp
      Svar: 5
      Siste melding: 22-06-2003, 03:10

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine