Jeg lurer på om det er noen regler på om man må levere inn telefon/ipad som man har fått via jobb når man slutter? Vi har fått ipader via jobben, og den er jo kjøpt til meg, men får kan jeg beholde den når jeg slutter, eller må jeg levere den inn?
Jeg lurer på om det er noen regler på om man må levere inn telefon/ipad som man har fått via jobb når man slutter? Vi har fått ipader via jobben, og den er jo kjøpt til meg, men får kan jeg beholde den når jeg slutter, eller må jeg levere den inn?
Sikkert mange ulike svar her. Kjenner en som fikk kjøpe ut sin da han sluttet og jeg kjenner en som måtte lever den inn fordi den skulle videre til den ansatte som overtok stillingen.
05 og 07
Det kommer an på arbeidsgiver. Ofte må du kjøpe ut produktet når du slutter hvis ikke arbeidsgiver ønsker den tilbake.
Lykkelige Guttem@mm@ med
02 04 07 11
Hos oss må alt leveres inn.
2006 2008
Når man er ung, lengter man ut.
Når man er gammel, lengter man hjem.
Hvis iPad var en gave, kan du beholde den. Hvis den var ment som et arbeidsredskap slik som telefoner normalt er, kan man vanligvis diskutere med arbeidsgiver om å få kjøpe det ut. Hvis du har brukt det en stund kan det godt hende arbeidsgiver ønsker at en nyansatt skal få noe nytt.
f/d 2010 f 2011
Sosiale Bokmerker