nå har jeg letet over alt tror jeg om hvor jeg finner ut om de forkjellige tarifflønnene.. men finner ikke noe... kan noen være så snill å hjelpe meg litt???
nå har jeg letet over alt tror jeg om hvor jeg finner ut om de forkjellige tarifflønnene.. men finner ikke noe... kan noen være så snill å hjelpe meg litt???
INGEN??? haster litt....
forje gang jeg skrev her inn fikk jeg heller aldri svar... kjedelig
Fant ikke noe jeg heller, men flytter og dytter på tråden din - håper noen andre kan hjelpe deg!
Kva yrke ?
Dei forskjellige sær forbunda har oversikt, men det er ikkje alltid dei gjer ut ( eller legger ut ) slik informasjon, til folk som ikkje er organisert.
Hadde store problemer da jeg skulle gjennom lønnsforhandlinger ifjor - fant ingenting jeg kunne "slå i bordet" med, og dermed gikk jeg heller ikke opp mye fra den lave lønna jeg hadde fra før.
Sjefen min hadde derimot sett at folk i min stilling ikke skulle ha mer, og han skulle gi meg oversikten han hadde funnet. Hvilket han aldri ga meg...
Jeg har nå ny jobb
Jeg ringte forresten til LO en gang, og fikk litt opplysninger over telefon derfra, selv om jeg ikke var organisert. Det er hva man kan kalle god service! Kanskje verdt et forsøk dersom du ikke finner noe?
Effie og IVF-mirakelet Jørgen + lille Engelgutt f/d 1. mars 2006
Jørgen blir mest sannsynlig aldri storebror
Det er en stor begivenhet å bestemme seg for å få barn. Du bestemmer at du alltid kommer til å ha hjertet ditt gående utenfor kroppen din.
tarifflønn går fram av tariffavtalene til de enkelte forbundene, så du må kontakte ditt forbund, rett og slett. det pleier ofte å ligge på lukkede medlemssider, så det er ikke nødvendigvis tilgjengelig for alle (bortsett fra statlig og kommunal sektor, som du finner på nett). forbndet ditt har også oppdatert statistikk på hva som er vanlig lønn etter sektor/stilling/sted. ikke alltid det er det samme... (dvs noen ganger mer)
hilsen fra
Charlie & Prinsessen, født 2003 og Tingeling, født 2006
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Alfacharlie
istedenfor å lage ny tråd om ca samme ulla, spør jeg bare i denne; hvordan finner man ut hvilket forbund man hører til? (joda, jeg har googlet allerede og ikke blitt klokere.. )
Hva slags yrke er det du har da?
Bonus August 2005 i Besafe iziup X3.
Juli 2006 i Besafe iziup X3
Bonus September 2007 i Besafe iziup X3
Oktober 2008 i Besafe iziup X3
...og lille bonus som kommer i Mai...
vekter
Du kan ikke havne innunder fagforbundet da?
fagforbundet
Bonus August 2005 i Besafe iziup X3.
Juli 2006 i Besafe iziup X3
Bonus September 2007 i Besafe iziup X3
Oktober 2008 i Besafe iziup X3
...og lille bonus som kommer i Mai...
Sosiale Bokmerker