Heihei alle der ute.
Ønsker bare å få litt råd fra dere der ute i en liten sak.
Vi er da en liten familie på 3 som har det bra, men er litt uenige om noe; hårstell.
Jeg er da en mann, som vil si grove, "skittne" fingre, driver med "manneting", som å mekke biler,maskiner etc, og er da maskulin, for å kalle det for noe. Da min samboer, og mor til en prinsesse på snart 4år, har et ønske/mening om at jeg skal børste håret til jenta før jeg leverer i bhg på morgenen, blir jeg litt satt ut.
Ikke missforstå meg feil, at jeg ikke bryr meg, men ønsker rett og slett ikke å børste det lange håret hennes:/. Jeg føler at jeg har 0 kontroll på hva jeg gjør, og de gangene jeg har prøvd, ser håret ut som noe som har vært gjennom en tørketrommel, og attpåtil jentungen lei seg.
Mor sier jeg må bare øve meg, men det ligger ikke i min natur i det heletatt. Har jeg selv vært opptatt av utseendet, og forfengelighet, hadde det sikkert vært noe annet, men går stortsett i arbeidsbukse hele dagen, og har stadi noe å jobbe med, så er svart hele tiden.
Det stritter bare meg imot å børste hår:/.
Har liksom aldri hørt om andre heller som har/ikke har gjort det, så er vel individuelt, men for meg så er det en "dame" ting.
Ønsker ikke å diskutere slik:
Dette skal du gjøre,etc,
Men vil høre hva dere mener?
Sosiale Bokmerker