+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 10 av 10

Diskusjon: Manuellterapeut i tr.heim?

Manuellterapeut i tr.heim?

Noen som kan anbefale noen?
    store nydlingen,aug 2007-jan 2010
    lille vakre,mai 2009

2.  
    Hjelpeadmin
    Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Stine-mor sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2001
    Meldinger
    12,942

Sv: Manuellterapeut i tr.heim?

Tenker du på noen som behandler barn? Som ved KISS/KIDD? For da står det noe her.
    06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    pandamor sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Meldinger
    1,320

To av våre barn har vært til Kirsti Vanvik, og hun er fantastisk. Veldig dyktig, anbefales varmt. Jeg husker ikke hva det heter der hun arbeider, kan det være Trondheim Fysikalske senter ? Det ligger ikke så langt unna Byhaven, rett over gata fra Retro. Behandlingen dekkes, og en trenger ikke henvisning.
    00 + 02 + 02 + 08

Tusen takk for svar begge to.

Så at hun du nevnte pandamor var under den linken stine-mor la ut.
    Da ringer jeg nok der i morgen tenker jeg

Vet du om det er lang ventetid? Får sikkert svar i morgen, men jeg er jo innmari tålmodig
    lille vakre,mai 2009

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Simba77 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    2,391

Trenger ikke å være så lang ventetid,max 2-3 uker.Vi har time hver tredje uke,og bestiller ny hver gang.
    november-05 februar-09

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Pusa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Meldinger
    6,719

Sitat Opprinnelig postet av pandamor Vis post
    To av våre barn har vært til Kirsti Vanvik, og hun er fantastisk. Veldig dyktig, anbefales varmt. Jeg husker ikke hva det heter der hun arbeider, kan det være Trondheim Fysikalske senter ? Det ligger ikke så langt unna Byhaven, rett over gata fra Retro. Behandlingen dekkes, og en trenger ikke henvisning.
    Signerer hele innlegget!! Anbefaler virkelig denne dama!
    -Det var ikke det at livet var meningsløst før jeg fikk barn, men når de ble født forsto jeg meningen med livet

Veteranmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Lille*My sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    4,763

Signerer også. Trondheim Fysikalske Institutt heter det. Alle mine tre har vært til behandling hos Vanvik. Hun har magiske evner. Hun tryllet min sutregutt om til en smilegutt, og min puppenekterjente om til en puppejente. Fikk min vilikketreåring til å legge seg pent ned og bli trukket i og vridd på uten å protestere. Jeg kjenner at jeg elsker henne litt
    Sist endret av Lille*My; 02-09-2009 kl 22:55
    Lille*My, stolt mamma til Størsta, juni 2005 og Minstan, oktober 2007

Mine har også vært hos Vanvik. Anbefales! Tror det var to ukers ventetid i februar. Han var til totalt fire behandlinger, og han ble helt fin.

Så flott å høre så mye skryt. Da ringer jeg nok henne
    Vet ikke helt om lillesøster har KISS, men jeg må bare få sjekket ut den favorittstillingen hennes. Hun ligger med hodet laaaangt bakover når hun sover, og sikler som bare det om dagen, gulper endel. Hun er veldig blid og spiser godt og alt er egentlig helt som det skal, det er bare den magefølelsen min som sier at jeg må få sjekket dette opp.

Takk alle sammen
    lille vakre,mai 2009

Uregistrert
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av mamman til Jesper Vis post
    Så flott å høre så mye skryt. Da ringer jeg nok henne
    Vet ikke helt om lillesøster har KISS, men jeg må bare få sjekket ut den favorittstillingen hennes. Hun ligger med hodet laaaangt bakover når hun sover, og sikler som bare det om dagen, gulper endel. Hun er veldig blid og spiser godt og alt er egentlig helt som det skal, det er bare den magefølelsen min som sier at jeg må få sjekket dette opp.

Takk alle sammen
    Hei, Mamman til Jesper
    "Lillesøster" høres ut som min lille Go'gutt på 9 mnd, unntatt gulpinga. Magen min mumler også litt... Han har alltid vært mye våken på natta, og har i det siste blitt ekstremt urolig siste del av natta; fra ca 3- halv 4-tia vrir og vender han på seg nesten hvert 10. minutt- og ender i de merkeligste stillinger. Det jeg lurer på, er om du kontaktet K. Vanvik? Og om det ble noe resultat?
    Hilsen Mamman til verdens deiligste natterangler <3

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine