Hei
Jeg opererte ut ei visdomstann på tirsdag. Har hadd skikkelige smerter etter det og mellom tirsdag og i dag har jeg spist smertestillende tilsvarende et normalt halvtårsbruk. Jeg er fortsatt hoven og øm og har problemer med å spise. Jeg er slapp, men har ikke feber. Jeg får feber omtrent bare når jeg er skikkelig sjuk, ikke ved mindre infeksjoner.
Det var "ganske mye" betennelse rundt den tanna som ble operert ut, i følge tannlegen, og det ble lagt inn penicillin i såret, som ble sydd. Jeg har skyllet med cordosyl (eller hva det nå heter - klorheksidin som munnskyllemiddel) to ganger om dagen.
Det blør fortsatt pittelitte. Ikke så mye at det er plagsomt, men jeg kjenner blodsmak flere ganger om dagen.
Vet at det er vanlig å gå rundt "som en hamster" noen dager, men skal det ikke gi seg snart? Spesielt slappheten min tyder jo på at det er en infeksjon i kroppen.
Jeg ble litt stressa da jeg var inne til tannlegen fordi jeg trodde det var et hull og skulle bare få en sjekk og en rens og ny time for å tette hull så da jeg endte opp med operasjon og skulle være på forelesning 20 minutter etter inngrepet var ferdig så tenkte jeg ikke på å spørre om disse tingene.
Uansett: jeg spør dere. Er dette normalt?
Sosiale Bokmerker