Hei
trenger litt hjelp av dere.
Hadde dere kjøpt økologiske papirbleier om dere måtte betale nesten 4 kroner pr bleie?
En pakke med 42 koster ca 163
Kom gjerne med kommentarer for eller mot:O)
takk for hjelpa
ja
nei
Bruker heller tøybleier
Hei
trenger litt hjelp av dere.
Hadde dere kjøpt økologiske papirbleier om dere måtte betale nesten 4 kroner pr bleie?
En pakke med 42 koster ca 163
Kom gjerne med kommentarer for eller mot:O)
takk for hjelpa
nei..
hm?
Absolutt ikke
Mamma til vesla (mar 04) og småen (aug 08)
Jeg bruker heller tøybleier.
Niks, overhodet ikke...da kjøper jeg heller tøybleier...
Storebror 2003Lillesøster 2006
Nei, blir altfor dyrt.
Storesøster 05 - Lillesøster 07 - Lillebror 25.03.11
Går det an å dytte på denne undersøkelsen tro?
ER jo egentlig overbevist, men den har jo bare stått en dag, så kom igjen og stem damer....
Nei det blir for dyrt. Syns det er helt tragisk at økologiske varer er dyrere her i landet! Vi kjøper så mye vi kan av økologiske varer, men det hadde vært mye enklere om prisen var lavere...
Helt enig med deg at det er alt for dyrt, men ser nå at flere og flere produsenter velger å produsere i økol. matriale. Men da må også vi som forbruker velge å kjøpe økologisk, slik at etterspørselen blir stor og prisene lavere, fordi det blir produsert mer..Opprinnelig postet av Ninen
KJøpte økol.bleier i Danmark og da kostet de 3,5 pr stk, men det er danske priser da...
Ingen såre rompestumper her nei
Enig med Ninen.Opprinnelig postet av Ninen
Aldri i verden om jeg hadde betalt 160,- kr for en bleiepakke.
Stemte bruker heller tøybleier. Vi gjør ikke det (har gjort det) men ville heller gjort det enn disse bleiene. Du vil jo ruinere deg på bleier med den prisen. Tøybleier er billigere, finere og ikke så vanskelige å bruke som folk tror.
Storebror mars-06
Lillebror november-09
Nei, bruker tøybleier. Men kommer til å kjøpe en pakke eller to til når vi skal på hytte uten vaskemaskin.
Sosiale Bokmerker