+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 2 av 2

Diskusjon: Mer lyst enn mannen

:( Mer lyst enn mannen

Hei alle sammen. Jeg har et litt vanskelig og sårt problem. Jeg fødte for 7 mnd siden med mitt første barn. Jeg og samboer er mer enn lykkelige. Men.. Vi har så sjeldent sex at jeg kjenner på meg at jeg snart blir gal. Jeg er den som er interessert og har vel egentlig lyst hele tiden. Men han vil så sjeldent, og jeg vet at det ikke har noe personlig med meg å gjøre. Men hva skal jeg gjøre for at han skal få mer lyst? Jeg er 21 og han 23 Så syns jo det er ille om vi skal miste sexlivet våres nå. Har dere noen smarte tips å komme med som kan få han i humør ? Skal sies at jeg er veldig villig til alt i sengen og nøler ikke med noe. Kjenner jeg er så frustrert og trenger virkelig sex!

2.  
    Uregistrert
    Gjest

Sv: Mer lyst enn mannen

Kan være det er pga barnet, har vært i samme situasjon selv. Noen menn føler seg oversett når det kommer en liten i huset. Jeg gjorde ikke det, men har fått høre fra andre menn at sexlysten nesten forsvant pga at ungen fikk for mye oppmerksomhet. Kanskje han trenger et puff med spørsmål om 3-kant....kan kanskje få oppmerksomheten hans tilbake. Hvis ikke så er det bare å ta kontakt så skal jeg gjerne hjelpe deg med å løse ditt problem.
    lickitagain00
    at ya hoo pkt com

Sitat Opprinnelig postet av Mamma01 Vis post
    Hei alle sammen. Jeg har et litt vanskelig og sårt problem. Jeg fødte for 7 mnd siden med mitt første barn. Jeg og samboer er mer enn lykkelige. Men.. Vi har så sjeldent sex at jeg kjenner på meg at jeg snart blir gal. Jeg er den som er interessert og har vel egentlig lyst hele tiden. Men han vil så sjeldent, og jeg vet at det ikke har noe personlig med meg å gjøre. Men hva skal jeg gjøre for at han skal få mer lyst? Jeg er 21 og han 23 Så syns jo det er ille om vi skal miste sexlivet våres nå. Har dere noen smarte tips å komme med som kan få han i humør ? Skal sies at jeg er veldig villig til alt i sengen og nøler ikke med noe. Kjenner jeg er så frustrert og trenger virkelig sex!

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

1. Fortelle mannen at jeg har lyst på dildo??
      Av HI.... i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 19
      Siste melding: 01-08-2008, 11:10
    2. Når MANNEN ikke har lyst:(
      Av Uregistrert i forum Seksualitet og samliv
      Svar: 3
      Siste melding: 20-02-2008, 00:41
    3. Mannen min har ikke like mye lyst som meg
      Av Uregistrert i forum Seksualitet og samliv
      Svar: 9
      Siste melding: 07-11-2007, 02:16
    4. Har lyst på barn igjen, men mannen vil vente...
      Av Uregistrert i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 9
      Siste melding: 20-07-2006, 21:21
    5. Lyst til å gå fra mannen min, men hva gjør jeg
      Av Uregistrert i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 2
      Siste melding: 17-09-2004, 20:18

Stikkord for denne diskusjonen

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner