+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 14 av 14

Diskusjon: Tannlegeskrekk: Hjelp til å finne en dyktig tannlege i Trondheim

  1. #1
    Tidl. bruker
    Gjest

    Tannlegeskrekk: Hjelp til å finne en dyktig tannlege i Trondheim

    Jeg har så innmari tannlegeskrekk... Jeg fikk det på ungdomsskolen, og er sånn at jeg nesten gråter hvis jeg må bore i en tann. Jeg har greid å kare meg til tannlegen en gang i året i de siste årene, men nå har tannlegen min flyttet.

    Nå er det på tide med en ny sjekk, og jeg må finne en ny tannlege i Trondheim. Har dere damer en å anbefale? En som er grei og folkelig og gjerne litt morsom, så man greier å slappe av litt? Eller en som du vet er god på dette med tannlegeskrekk?

    Hilsen en som har utsatt og utsatt og utsatt det å bestille tannlegetime.....

  2.  
  3. #2
    Æresmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Ise sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    På bygde!
    Meldinger
    22,018

    Sv: Tannlegeskrekk: Hjelp til å finne en dyktig tannlege i Trondheim

    Huff,skjønner deg kjempegodt.Tannleger er skumle

    Håper du finne en som du vil bli trygg på og trives med

    Mamma til 3 gutter.

  4. #3
    snusmumrikken
    Gjest

    Sv: Tannlegeskrekk: Hjelp til å finne en dyktig tannlege i Trondheim

    Jeg har vært hos Ghavam Naghavi hos Trondheim Tannhelsesenter (i Kongens gate). Han er det mest vidunderlige mennesket i hele verden. Jeg gråt mine modigste tårer første gangen jeg var der. Da var det omtrent seks år siden sist. Han var utrolig forståelsesfull, omsorgsfull og grei. Ikke noe tannlegegnål som er noe av det verste jeg vet.

  5. #4
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Lita84 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Meldinger
    7,170
    Blogginnlegg
    18

    Sv: Tannlegeskrekk: Hjelp til å finne en dyktig tannlege i Trondheim

    Sitat Opprinnelig postet av snusmumrikken
    Jeg har vært hos Ghavam Naghavi hos Trondheim Tannhelsesenter (i Kongens gate). Han er det mest vidunderlige mennesket i hele verden. Jeg gråt mine modigste tårer første gangen jeg var der. Da var det omtrent seks år siden sist. Han var utrolig forståelsesfull, omsorgsfull og grei. Ikke noe tannlegegnål som er noe av det verste jeg vet.
    Ååh, det er samme tannlege som jeg og mannen har - og jeg kan bare signere! Han er kjempe flink! (orka ikke skrive her i tråden før idag for jeg husket ikke navnet hans ).
    Bitteliten kom Januar 2010

    Lille skatt 2006

  6. #5
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    snedig sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Meldinger
    7,435

    Sv: Tannlegeskrekk: Hjelp til å finne en dyktig tannlege i Trondheim

    Jeg går til tannlegene Arne og Unni Dullum.
    Han er helt fantastisk. Min far og bror går også til de og de har en enorm tannlegeskrekk. Min bror svimte nesten av bare man nevnte tannlege for han. Nå er han ikke redd for å gå dit lengere.
    Jeg har bare vært til han, men hun er også veldig flink ifølge min far og bror.
    Det at han er veldig kjekk hjelper jo også på
    ♥ ♥ ♥ 03 - 01 ♥ ♥ ♥

  7. #6
    sofia
    Gjest

    Sv: Tannlegeskrekk: Hjelp til å finne en dyktig tannlege i Trondheim

    På Trondheim Tannhelsesenter ved Leutenhaven er det mange svensker. De er roligere og snillere enn norske syns jeg.

  8. #7
    Bauche
    Gjest

    Sv: Tannlegeskrekk: Hjelp til å finne en dyktig tannlege i Trondheim

    Mora mi sverger til May Engum på bakklandet - men hun har visst lang venteliste har jeg hørt.

    Jeg har ikke tannlegeskrekk, så jeg tenker ikke noe særlig over tannlegene. Har Marietta Jørstad selv og hun er flink hun også, men jeg kan liksom ikke anbefale henne til noen med tannlegeskrekk, for jeg vet jo ikke hvordan hun er til dem...

  9. #8
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Zephyr sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    1,785

    Sv: Tannlegeskrekk: Hjelp til å finne en dyktig tannlege i Trondheim

    Jeg har også vært hos en ung, svensk fyr på Trondheim Tannhelsesenter, han var veldig ok syns jeg.

  10. #9
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    1,516

    Sv: Tannlegeskrekk: Hjelp til å finne en dyktig tannlege i Trondheim

    Sambo har gått til spesialistlegesenteret. De er veldig flinke til å handtere tannlegeskrekk.Ta kontakt med dem.

  11. #10
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    _Mari_ sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    sånn midt på
    Meldinger
    914

    Sv: Tannlegeskrekk: Hjelp til å finne en dyktig tannlege i Trondheim

    Jeg vil absolutt anbefale Mette Mari Ingebrigtsen Kjempekoselig dame!! Jeg er redd tannleger, men synes det er helt greit hos henne for hun er flink til å forklare hva som skjer, ta pauser, også tar hun på sånn spraygreier på tannkjøttet så man ikke kjenner at hun setter bedøvelsessprøyta
    Og når hun sier at "dette kjenner du ikke" -så er det faktisk ikke vondt heller! (I motsetning til alle tannleger jeg har gått til før...)

    Hun holder til i Dronningensgt 23...
    06 og 08

  12. #11
    Flying Biscuit
    Gjest

    Sv: Tannlegeskrekk: Hjelp til å finne en dyktig tannlege i Trondheim

    Jeg har også et snev av tannlegeskrekk. Tannlegen min Ellbro ved Tannlegegården er veldig tålmodig med meg . Han er en hyggelig fyr som passer til din etterlysning, tror jeg.

  13. #12
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: Tannlegeskrekk: Hjelp til å finne en dyktig tannlege i Trondheim

    Takk skal dere ha for alle tipsene!! Jeg var faktisk hos tannlegen i dag, prøvde Unni Dullum som ninapia anbefalte. Hun var grei og det gikk kjempefint, selv om jeg gråt mine modige tårer i stolen. Er bare så enormt lettet nå.... Er kanskje ikke så lett å forstå for noen, men sånn er det altså for oss som har tannlegeskrekk.

  14. #13
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    1,554

    Sv: Tannlegeskrekk: Hjelp til å finne en dyktig tannlege i Trondheim

    Sitat Opprinnelig postet av snusmumrikken
    Jeg har vært hos Ghavam Naghavi hos Trondheim Tannhelsesenter (i Kongens gate). Han er det mest vidunderlige mennesket i hele verden. Jeg gråt mine modigste tårer første gangen jeg var der. Da var det omtrent seks år siden sist. Han var utrolig forståelsesfull, omsorgsfull og grei. Ikke noe tannlegegnål som er noe av det verste jeg vet.
    Anbefaler ham på det sterkeste ..han er super...

  15. #14
    Uregistrert
    Gjest

    kidoki Sv: Tannlegeskrekk: Hjelp til å finne en dyktig tannlege i Trondheim

    Sitat Opprinnelig postet av Lita84 Vis post
    Ååh, det er samme tannlege som jeg og mannen har - og jeg kan bare signere! Han er kjempe flink! (orka ikke skrive her i tråden før idag for jeg husket ikke navnet hans ).
    Ingen over, ingen ved siden: ingen kan måle seg med Ghavam for pyser som meg. Og faglig flink er han også!

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine