Jeg fødte for halvannen veke siden. Blødde normalt etter fødsel, fyrste natt etter fødesel kom det på morgonen ut koagulert blod på størrelse med en appelsin, andre natt på størrelse med en plomme. Så etter 5-6 dager begynte blødningen å avta og vart mer brunleg og fekk litt annerledes lukt. Så etter en uke begynte jeg plutseleg å blø veldig mye, blødde ut et nattbind når jeg reiste meg..dette kom og gjekk litt den dagen for så å slutte å blø til neste dag før det samme skjedde på ny midt på dagen..dette har nå skjedd i 4 dager og for hver gang blødningen starter så blir det mer og mer blod. Jeg synest det er rart at alt stopper opp halve dagen med vannleg farge med litt blod i til å blø veldig kraftig. Spesielt kommer det etter amming . Jeg lurer på om det kan være rester igjen etter morkaken og om jeg skal ta kontakt med føden. Har en litt ubehageleg følelse i underlivet..redd for at det er rester men orker ikke tanken på innvendig ultralyd. Hvilken erfaring har derre hatt på blødning som er så av og på i løpet av en dag.
Sosiale Bokmerker