Hei!
Trenger sårt hjelp til hvordan vi får babyen vår på 10 mnd til å sove alene om natten. Hun har siden hun var ca 4 mnd gammel, vært mye våken om nettene. Mannen min jobber skift, så han er bortreist to uker av gangen. For at jeg skal få nok søvn, har hun fått lov å komme i sengen vår. Klar over at dette muligens ikke er det smarteste, men det er blitt gjort. Fra hun var ca 4 mnd til hun var 8 mnd var pupp svar for å gå mest mulig søvn. Sluttet med nattamming når hun var 8 mnd og hun sov bra en uke. Nå er vi der at hun sover 30-60 min før hun våkner etter hun har lagt seg for kvelde . Hun roer seg først når hun får sove med meg, og det er tider jeg må legge meg kl 20. Vi trenger sårt å ta kveldene våre tilbake. Er det noen som har tips til hvordan vi kan gå frem? Mannen kommer hjem på fri i morgen, så nå er det bestemt at noe må gjøres �� skal sies at hun har to hviler på dagen ( siste er ferdig til senest tre) og at hun gjerne våkner halv seks! Jeg må være inne hos henne til hun har sovnet. Prøver jeg å gå ut av rommet før det, hyler hun. I tillegg er det bare jeg som kan legge og komme inn for å trøste de utallige gangene i løpet av kvelden. Er en mor som begynner å bli veldig sliten nå!! ��
Alle tips tas i mot med stor takk ����