+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 9 av 9

Diskusjon: Forstøverapparat.

*Trixie*
    Gjest

Question Forstøverapparat.

Hedda har nå begynt å bruke forstøverapp. Men maska er så stor. Finnes det mindre masker? Den hun har står det system 22 på, men ikke noe mer enn det.

2.  
    Maritmor
    Gjest

Sv: Forstøverapparat.

Står system 22 på mine også. Tror ikke du får dem noe mindre. Minstejenta mi passer dem ganske greit og hun har et lite ansikt.

Æresmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    Jan 2002
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    10,026

Hva for et forstøverapparat har du? Vi har et Porta-neb og der er maska ganske stor, emn på Pari-boy'en er den mye mindre. Sistnevnte var absolutt best da Liten var baby
    - Happy -
    Turbo (-02), Sprell (-03), Liten (-05)

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Tullpia sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Sted
    På østlandet et sted
    Meldinger
    994

Nå vet ikke jeg noe om disse maskene, men drister meg til å spørre om noe. Ha ei jente på 13 mnd som måtte begynne med astma medisiner igjen etter 5 mnd slutt. Hun ble bare tettere og tettere og de konstanterte at det nok måtte være astma alikevel. Men hun er helt umulig til å bruke babyhaler på, hun greier ikke å puste nok inn til at det blir noe særlig effekt ut av det, vrir seg unna og jeg merker at hun ikke får i seg nok medisin, er forstøver noe for oss eller er det kun for de barna med sterk astma.? Har en storebror som har brukt forstøver av og til pluss at jenta mi brukte forstøver da hun hadde bronkitt sist gang.og det virket som hun fikk mer nytte av medisinen da. Ikke meningen å ødelegge diskusjonen, så hvis ingen vil svare er det helt ok.
    Store klemmer fra TULLPIA(catinka), MANNEN, STOREBROR mai 03 Og LILLESØSTER desember 04

Maritmor
    Gjest

Når de er tette så syns jeg det er enklere å få i de nok medisin på forstøveren. Gir på babyhaleren til minstejenta mi og da setter jeg henne på kjøkkenbenken med ansiktet vent mot meg. Så holder jeg henne slik at hun kun kan se den ene veien og da syns jeg det går mye enklere å gi medisin når jeg holder henne slik en når jeg har henne på fanget.

*Trixie*
    Gjest

Står CR-60 på vårt.

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Propella sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2002
    Meldinger
    2,256

Cr-60 er en kraftig og veldig effektiv maskin men den er litt støyende. Det er kun 2 str på masken, barn og voksen. Daniel brukte den fra han var 1 år og Sandra fra hun var 2 mnd. Jeg kan ikke huske at masken var så stor men den var sikkert det for den passer fint til Daniel fortsatt.
    Propella
    storepropell (98), mellomstepropell (00) og minstepropell (02)

*Trixie*
    Gjest

Oki Lindamor. Da er den vel bare så stor da. Takk for opplysningene.

Uregistrert
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av *Trixie* Vis post
    Hedda har nå begynt å bruke forstøverapp. Men maska er så stor. Finnes det mindre masker? Den hun har står det system 22 på, men ikke noe mer enn det.
    du skjekke Forstøverapparat hos smartviking.no http://smartviking.no/forstoverapparat-no.html

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine