Hvor på nett finner jeg slike?
Evt hvilke barneutstyrsbutikker?
Hvilket merke er det som lager slike?
Hvor på nett finner jeg slike?
Evt hvilke barneutstyrsbutikker?
Hvilket merke er det som lager slike?
Mener du sokker til å ha på når de bader? Kan ikke barnet ha på vanlige antiskli-sokker? Selges bla. på H&M. Eller evt gymsokker? De har jo antiskli på hele sålen.
Til bruk i f eks svømmehall ellr bassengområde...
Vi fikk beskjed om å ha på barnet antiskli-sokker på babysvømming. Altså vanlige sokker med antiskli
hmm.. har ikke hørt noe om at det finnes spesielle badesokker.... de har gymsokker i ganske små størrelser. De sitter kanskje bedre på foten enn vanlig sklisokker... og har iallefall bedre antisklieffekt.
Jeg og er på utkikke etter noe sånt til ferien vår. Jeg mener å sett noen sånne badesokker (kjekt på stranden også) som er sånn gummi under og helt sikkert ikke er så glatt. Men det er år og dag siden på økonomisko eller noe.
Elinor og septembergutt 2005 og januarjente 2008.
MaMmA tilDaniel 05/04 & Oskar 06/06
Vi har også alltid bare brukt vanlige sokker, er det man får beskjed om på babysvømming i hvertfall... Billig, og greit å ha flere par så man kan bytte på
Storebror 2003Lillesøster 2006
www.babysunprotection.com har noen sokker/tøfler til dette formålet. Hadde tenkt å bestille, men de hadde ikke riktig størrelse.
Vi kjøpte noen gymsokker på obs til 79,- eller no sånn.. De e super til svømmehallen osv.. Sitter som støpt på foten, og han sitter som klistret i bakken..
Vi brukte sokker før, det var greit det å, men gymsokkene er bedre syntes vi..
Jonas 02.10.2004
Elise 07.07.2006
Elise er et kiss II barn
Trille Elise i ei Rosa/Denim bugaboo
KJøpte på en Exit-butikk i fjor...
Mamma`n til Apebarnet "Bertram" 17.03.06
Krapylet "Berthold" 17.04.08
og Lilletulla "Berte" 15.08.11
Didis verden
Mener barnetrend.no har slike.
“God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,the courage to change the things I can,and the wisdom to know the difference.”Reinhold Niebuhr
September 2005 Mai 2010
Vi var og badet ved et vann i helga.. ikke sandstrann, men berg/stein som går ut i vannet. Det var veldig glatt der, og det ble ENDA glattere for de to små som hadde slike sko med gummisåle. Var jo som å gå med støvler!Opprinnelig postet av Elinor
Men, det fungerer sikkert bra når det ikke er sånn "belegg" som det blir på steinene i store vann.
Er jo uansett kjekt å ha på stranda så man ikke tråkker på skarpe ting!
Emilie 4.oktober 2006Lillebror 3. april 2009
antiskli badesokker kan kjøpes her http://smartsunwear.no/
Sosiale Bokmerker