Her tenket jeg vi som skal gifte oss eller de som har giftet seg kan gi tips, råd og spørsmål
Her tenket jeg vi som skal gifte oss eller de som har giftet seg kan gi tips, råd og spørsmål
Klem fra Suzie Q
Frøken Snupp Sprettkanort født 2002
Unge herr Super Sprettkanort født 2004
MikroMini Sprettkanort termin 6.9.2012
Noen som har brukt grafisk byrå til utforming og trykk av invitasjoner, kirkeprogram, meny og bordkort?
Har egentlig funnet temaet på Decorium (Eleganse), men når vi minst må ha 100 kirkepgrogram så synes jeg 1500,- for det blir litt i overkant
Lurer evt på en enkel sølvramme rundt...
Klem fra Suzie Q
Du kan lage de på data'n
Vi skal gifte oss den 25 juni og kommer til å lage kirkeprograammene selv på data'n
Vil ha samme tema på hele pakken, og ikke har vi laserskriver heller - så det er ikke en løsning for ossOpprinnelig postet av hegemor_1
Klem fra Suzie Q
Trodde jeg hadde laget en tråd for dette jeg?
Oj, da misforsto jeg, Sannemor Virket mer som en tråd der vi alle la frem bryllupet og planer om du skjønner hva jeg mener Og da tenkte jeg mer på en spesifikk spørre-tråd jeg da vet duOpprinnelig postet av Sannemor
Klem fra Suzie Q
Noen som kan fortelle meg om brudesalonger med god service i Oslo?
Jepp Kristins brudesalong som ligger ved Lillestrøm er veldig god service. Der får du en egen selger til disposisjon når du reserverer tid i forkant (eller de evt har ledig kapasitet når du kommer). Skikkelig serviceinnstilt!Opprinnelig postet av heie
Diin bak slottet har også fantastisk service, og eieren har skikkelig peil. Hun har ikke stort lokale eller mange kjoelr - men det hun har er midt i blinken og noe for en hver smak
Et sted du IKKE bør dra er Brudekjolen på Egertorget. Der vet de dessverre ikke hva service er whatsoever Bestilte time og alt... Ble ikke tatt imot og etter et kvarter tok de kontakt (sa jo at jeg hadde time da jeg kom) bare for å si at det sikkert var et ledig prøverom nå så det var bare å finne noen kjoler Ikke noe hjelp til snitt eller prøvekorsett eller noe (sistnevnte hadde de knapt hørt om)... Kjolene var skitne og ødelagte også Nei, der ville jeg IKKE lagt igjen noen penger...
Klem fra Suzie Q
Opprinnelig postet av Suzie Q
Har ringt kristins brudesalong å er ikke fornøyd med servicen de viser på tlf ihvertfall.
Nææ, da har du vært uheldig tror jeg... De går for å være veldig hyggelige...Opprinnelig postet av heie
Klem fra Suzie Q
Opprinnelig postet av heie
Jeg er super fornøyd med servicen der, kanskje du traff på feil person til feil tid
M OKTOBER 2002
T SEPTEMBER 2008
A SEPTEMBER 2010
Jeg har også hvert på Kristins brudesalong og jeg var super missfornøyd med servicen.
Skulle se på noen sko og fikk hjelp første etter 45 min.
Jeg vil heller ambefale Jessheim brudesalong... Der er de super hyggelige og de er billigere på nesten alt i forhold til ander salonger... Jeg har hvert og hørt over alt og fant ingen billigere....
Någon som vet vart jag hittar en fin och inte allt för dyr tiara?!
Undrar också om det är någon som har tips på allsånger??
Lisenett er ikke spesielt dyre, og jeg ble overrasket over prisene på Kristins også. Mener å huske de lå på 6-700,- Husker ikke prisene på BellaDonna (Paleet, Oslo), men de har ihvertfall også.Opprinnelig postet av Anna-mor
Lykke til!
Klem fra Suzie Q
Jeg fikk god service der til mitt bryllup ifjor, med brudesvenner og alt.Opprinnelig postet av Suzie Q
Kjempetopp!!!
Jentene var utrolig søte og fikset og ordnet opp...
Endret meg og byttet kjole 3 ganger etter betalt depositum, men de var like blide, og visste å ta godt vare på en nervøs "bride to be"
Der er bruden i de beste hender
Jeg var også på kristin og der syns ikke jeg det var noe særlig. Men jeg hadde ikke peil på hva jeg så etter heller.
Jeg var på Solgunns i Lillestrøm samme dag og der fikk jeg super service. Hadde ikke bestilt time der. Bare dukket opp. Så jeg endte opp med å kjøpe kjolen min den dagen jeg.
Enig i det ang brudekjolen på egertorget som er skrevet lenger oppe her.
Noen som vet hvor man kan få tak i et korsett/body uten blonder på da? Kjolen min er nemlig i tynt stoff så blonder vil syns utenpå.
Hilsen Turid
og trollbarna
Axfords.com er et firma i England som lager korsetter etter mål. Disse er helt stive, med snøring bak og lukking foran hvis en ønsker det. De er ikke halvmyke som de en får tak i på brudesalongene. Noe dyrere, mitt kostet rundt 1200, men gav meg en utrolig timeglassfigur med en midje som var smal og og fin hele dagen. Det var så behagelig å ha på at jeg glemte det helt ut. Det er laget i hvit silke, men kan fåes i mange varianter. Det tar litt tid å få det tilsendt ( noen uker tror jeg), så det er lurt å vurdere denne løsningen i god tid dersom den er aktuell. Jeg bruker kosettet mitt under finkjoler osv også, og er like fornøyd i dag.
august 2010
Ble bare veldig nyskjerrig når jeg kikket der inne.
Hvilken modell hadde du da?
Hilsen Turid
og trollbarna
Ok, det var den jeg så på.
Tusen takk for link. Får ikke prikket deg.
Hilsen Turid
og trollbarna
Sosiale Bokmerker