+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 3 av 3

Diskusjon: Adoptere?

  1. #1
    Hot-mum
    Gjest

    Adoptere?

    Har noen av dere her inne adoptert? Hvordan er det? Tenker på det mange ganger.Å kunne gi noen som ikke har det så bra et godt hjem. Er jo selvsagt mange andre grunner for å adoptere også da Syns det er flott at det går ann. Men nå er jeg alene mor så jeg må vel vente til jeg er i et fast forhold.

  2.  
  3. #2
    Fadese
    Gjest

    Sv: Adoptere?

    Vi har vært inne på tanken, men det koster dessverre ganske mye.
    Dersom to voksne og ett barn skal være med på hentereisen kommer man nok fort opp i 120-150 000. Det er ikke bare bare å hoste opp så mye penger, i alle fall ikke når den ene av oss studerer.
    Ja, så vi får se.

    Jeg har lest litt inne på www.adopsjonsforum.no, www.verdensbarn.no og www.interadopt.no.

    *Mariell* sin sønn er adoptert fra Colombia. Dessuten fikk jeg svar fra en annen her inne da jeg spurte om adopsjon, men jeg husker dessverre ikke hvem

  4. #3
    Canela
    Gjest

    Sv: Adoptere?

    Det er åpent for adopsjon for enslige, men ikke alle land har akseptert enslige adoptanter, og noen land tar kun et visst antall enslige søkere.

    www.fub.no har et forum for adopsjon, og på www.doktoronline.no er det også stor aktivitet i diskusjonsgruppa for adopsjon.

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine