+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 11 av 11

Diskusjon: Forever Living (Aloe Vera produkter)

  1. #1
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Fluke sin avatar
    Medlem siden
    May 2002
    Meldinger
    4,673

    Forever Living (Aloe Vera produkter)

    En venninne av meg har begynt å selge dette, og jeg er mildt sagt skeptisk.
    Jeg har sagt at jeg kan ha et selskap her, men jeg har voldsomme aversjoner mot disse juicene som de selger som liksom skal hjelpe mot alt mulig.

    Kan noen her fortelle meg litt om disse produktene? Og gjerne gi meg linker til sider der dette blir omtalt.

    Jeg fant en ting om det ene produktet hos grønn hverdag og det jeg fant der var ikke oppløftende, men jeg har liksom ikke lyst til å være alt for negativ.
    -Fluke (Gutt 2002)

  2.  
  3. #2
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Gerbera sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    2,005

    Sv: Forever Living (Aloe Vera produkter)

    Jeg har ikke så mye erfaring akkurat, men har prøvd et par av produktene.

    Ei dame hadde party hjemme hos meg, og var natulig nok mest interessert i å verve nye konsulenter, men vi fikk da demonstrert noen produkter også.

    Jeg holdt meg unna juicen jeg da, siden det var mens vi prøvde å bli gravide, og gravide ikke skal bruke den.

    Men tannkremen, en leppepomade og en aloe-propoliskrem som jeg kjøpte, var jeg veldig fornøyd med, så det kan jeg anbefale på det sterkeste.

    Hadde det bare ikke vært så tungvint å få tak i, skulle jeg fortsatt å bruke alle sammen.
    Prinsessene 05 ~ 07







  4. #3
    Mette-marit
    Gjest

    Sv: Forever Living (Aloe Vera produkter)

    Litt artig at du nevner dette om juicen, for det står på boksen. Men det sa ikke denne personen som solgte meg dette,

    og han viste godt hva han gjorde, for han ringte (les: trakaserte) meg flere ganger og lurte på hvorfor jeg IKKE hadde tatt denne juicen,

    jeg prøvde å fortelle hvorfor da.
    Men han lo og sa at det ikke stemte i det hele tatt, men det står på BOKSEN...

    Mer enn dette vet jeg ikke, for det var ikke produktene som var skremmende her, det var selve MANNEN SOM SOLGTE DETTE

    Ved neste party la han alle som skrev ned sin mail adresse, på ett skriv du må levere, til sin MSN og maste på dem...

    Men dette hadde jo egentlig ikke noe med produktene å gjøre..


  5. #4
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Fluke sin avatar
    Medlem siden
    May 2002
    Meldinger
    4,673

    Sv: Forever Living (Aloe Vera produkter)

    Takk for svar.
    -Fluke (Gutt 2002)

  6. #5
    Misty
    Gjest

    Sv: Forever Living (Aloe Vera produkter)

    Jeg bruker den propoliskremen, sprayen (sånn til førstehjelp) og leppepomaden. Og er kjempefornøyd
    Brukte den juicen en periode, og følte at jeg fikk renset opp litt i systemet. Vet ikke helt hvorfor jeg sluttet.....kan ha noe med tilgjengelighet å gjøre, ja.

  7. #6
    Æresmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    emin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2001
    Sted
    Harstad, Troms
    Meldinger
    10,659

    Sv: Forever Living (Aloe Vera produkter)

    Jeg prøvde juicen, alle tre variantene (fikk dem i en svær eske jeg bestilte rett at jeg registrerte meg som distributør). De smaker gruuuuusomt! Ble stående i kjøleskapet til jeg kastet dem.

    Hudpleieproduktene har jeg masse av og er kjempefornøyd. Favorittene er:
    *leppepomaden
    *aloe propoliskremen
    *Aloe First (spray til sår etc.)
    *aloe vera-geléen

    Må bare legge til at jeg er distributør men har aldri løftet en finger for å få solgt noe til noen. Greit å være registrert slik at man får kjøpt produktene billigere til seg selv.
    emin og ungene Storesøster nov-2001 Lillebror juli-2007 Minstemor april-2010

  8. #7
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Meta sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2001
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    1,126

    Sv: Forever Living (Aloe Vera produkter)

    Har vært på et party. Kjøpte alovera krem, da den jeg hadde var tom. Så kjøpte jeg shampoo til gutten som ikke mister hudcellene. Kjøpte og juisen, men fikk full forstoppelse av den.

    Kommer nok ikke til å gå på flere party, og trenger jeg noe tar jeg kontakt med tanten til mannen.

  9. #8
    fabiola
    Gjest

    Sv: Forever Living (Aloe Vera produkter)

    Har vært på et par sånne party..men juicen holder jeg meg unna. Kusina mi prøvde - men ga opp etter noen mnd. hun merket ingen forskjell og dessuten ble det dyrt.

    Jeg har alltid alo vera gele i huset... bra på alt mulig. har også en håndkrem jeg er fornøyd med. Deoderanten derimot måtte jeg kaste.. den holdt ikke på noe lukt. Vi var flere som kjøpte den og alle hadde samme erfaring... for jeg er ikke direkte plaget av svettelukt heller.

  10. #9
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: Forever Living (Aloe Vera produkter)

    Jeg var på det partyet for en måned siden...Jeg bestillte en krem som du skulle smøre på problemområder som mage rumpe og lår..deretter så skulle du pakke deg i i plastikk og ligge med det en time. Det skulle svi og bli litt varmt helt i slutten. Dette skal liksom hjelpe mot strekkmerker, cellulitter, og et par cm for mye...

    Jeg tenkte å prøve på et område først for å se hvordan det virket..Det gikk ikke mere en 5 sek før jeg var opphovnet,rød + svie,kløe,stikkinkg...

    Så jeg har ikke noe tro på at disse produktene er så rene aloe vera produkt som det skal ha det til..jeg må bare få si at jeg aldrig har reagert på noen hudpleie produkt før, så jeg har ikke ømmfinntlig hud..

    Men leppebomaden var jeg fornøyd med,ble nesten avhengi av den

  11. #10
    Stig A
    Gjest

    Sv: Forever Living (Aloe Vera produkter)

    Hei

    Hyggelig å høre at du er fornøyd med produktene
    Ta kontakt hvis du har lyst å bestille flere på en ENKEL måte
    Du kan få dem rett i postkassen når du selv ønsker
    https://www.facebook.com/stigforever



    Sitat Opprinnelig postet av Gerbera Vis post
    Jeg har ikke så mye erfaring akkurat, men har prøvd et par av produktene.

    Ei dame hadde party hjemme hos meg, og var natulig nok mest interessert i å verve nye konsulenter, men vi fikk da demonstrert noen produkter også.

    Jeg holdt meg unna juicen jeg da, siden det var mens vi prøvde å bli gravide, og gravide ikke skal bruke den.

    Men tannkremen, en leppepomade og en aloe-propoliskrem som jeg kjøpte, var jeg veldig fornøyd med, så det kan jeg anbefale på det sterkeste.

    Hadde det bare ikke vært så tungvint å få tak i, skulle jeg fortsatt å bruke alle sammen.

  12. #11
    Uregistrert
    Gjest

    Sv: Forever Living (Aloe Vera produkter)

    Sitat Opprinnelig postet av fabiola Vis post
    Har vært på et par sånne party..men juicen holder jeg meg unna. Kusina mi prøvde - men ga opp etter noen mnd. hun merket ingen forskjell og dessuten ble det dyrt.

    Jeg har alltid alo vera gele i huset... bra på alt mulig. har også en håndkrem jeg er fornøyd med. Deoderanten derimot måtte jeg kaste.. den holdt ikke på noe lukt. Vi var flere som kjøpte den og alle hadde samme erfaring... for jeg er ikke direkte plaget av svettelukt heller.
    Hei! Så kommentaren din om deodoranten og måtte bare svare på den Det som er med denne deodoranten er at den er uten aluminium, slik det er i butikkdeodorantene. Så når du slutter å bruke produkter med aluminium, er det mye svette som aldri har fått komme ut pga. blokkering av svettekjertler. Det vil si at det kan ta lang tid før disse kjertlene er renset alt fra hvor lenge du har brukt deodorant med aluminium. For meg tok det rundt 2 mnd. før svettelukten ga seg og nå har jeg ingen problemer med den.

    Det er veldig godt for kroppen å få ut det som har vært sperret inn så lenge, så jeg ville holdt ut om jeg var deg

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine