Jeg er her!
1
Jeg er her!
1
Jeg er her!!
2
Jeg er også her
3
Teller det å skulle bli fostermor snart?
I så fall er jeg
4
Fosterbarn teller selvsagt!
Teller de som ikke er steforelder men som alltid kommer til å ha en annen steforelder i livet sitt
For da er jeg nr 5
Verdens heldigste mamma til de vakreste i min verden
Jeg håper at jeg snart kommer hit - ikke som stemor, men som adoptivmor!
(og jeg sniker litt allerede)
6
Alt teller selvsagt
De som føler at de har noe på disse sidene å gjøre, ja de teller vi med!
7 er jeg da
Er innom og leser i blant, sjelden jeg skriver. Jeg er ialfall stemor til to og vi venter første barn sammen
Hyggelig Taura! Gratulerer med graviditeten
Det er litt synd at vi er så få her inne. Jeg kjenner ihvertfall for min egen del at jeg sjelden kommer på å klikke innom her for å se om det har kommet noen innlegg.
Skal bli flinkere.
Gratulerer med spire i magen!!!Opprinnelig postet av Taura
Verdens heldigste mamma til de vakreste i min verden
Tusen takk for detOpprinnelig postet av tinwin
Nr 8 her
9
Jeg har to adopterte barn, og mannen min har to voksne barn fra før, så jeg passer i begge kategorier
Opprinnelig postet av nolo
Hallo på du!
hm... Da kan du sikkert telle som 2
Nei, heisann på deisann du!Opprinnelig postet av Tufseguggis
Visste ikke at du hørte til her. Jeg føler jeg har tøyset rundt deg en evighet uten å vite noenting om deg egentlig.
Opprinnelig postet av kirsebær
Ja, har du for vane og tøyse med folk du ikke kjenner
Ikke mye om meg lengre som står på disse sidene
Jeg titter innom her av og til, ettersom mannen min har sønn fra før. Ikke ofte jeg er på NM - hører vel mer til inne på SG. Under kategorien "Sliter", ettersom vi har prøvd i tre år uten å lykkes.
10
Stemor til en tiåring
Koselig likevel å se deg her inne
Håper prøvingen gir resultater. Regner med dere får litt hjelp og slikt?
Det er ikke mye som skjer på disse sidene, men får håpe det tar seg opp etterhvert
Opprinnelig postet av Kirsebær
Jepp - vi har hatt to runder med AIH (artificial insemination husband - betyr at ektefelles sæd blir sprøytet inn) og to runder med prøverør. Det neste er et fryseforsøk i løpet av høsten, og om ikke det funker så blir det nytt prøverørsforsøk.
Når jeg er innom NM så er det som regel kun for å følge med på disse sidene, men har ikke hatt så my å kommentere eller komme med egentlig.
Stemor til en tiåring
Sosiale Bokmerker