+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Tittei sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    1,800

Søke på støtte til barnetilsyn på nytt!

Har alle dere som får stønad til barnetilsyn søkt om å få det for det kommende barnehageåret også?
    Jeg hadde ikke fått dette med meg, så da OS kom i dag var det ingen penger til barnehagen med. Ringte å sjekket, og ble spurt om jeg ikke leste brevet jeg fikk i fjor høst . Der står det visst at man kun får det for 1 år av gangen!
    Jippi!
    Nå må jeg skrive ny søknad. Ting skal ikke være lett!

Stolt mamma til Emma født 22 januar 2004 og lille Mia som kom 28.juni 2009 (31+2)

Veteranmedlem
    Rykte
    Bolette sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2002
    Sted
    Utenfor Bergen
    Meldinger
    3,779

Sv: Søke på støtte til barnetilsyn på nytt!

Jeg har ikke søkt, men det ligger ferdig utfylt hjemme. Jeg skal søke OS også men får ikke riktig lønnsslipp før i oktober ... kan vel skrive på at jeg ettersender
    Bolette skolegutten (2002) og lillesøster (2010)

VIP-Medlem
    Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    tinwin sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    9,789

Er første gang jeg søker i år.. så vet ikke
    Men ikke overrasket over at man kun får for 1 år av gangen.. mye kan jo forandre seg på 1 år
    Verdens heldigste mamma til de vakreste i min verden

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    snedig sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Meldinger
    7,438

Leverte inn søknad for ikke mange dagene siden.
    I vedtaket man får står det for hvor lenge stønaden gjelder. Da er det opp til hver enkelt å følge med på hva man har av stønader og for hvor lenge, og når man må søke på nytt.
    ♥ ♥ ♥ 03 - 01 ♥ ♥ ♥

Seniormedlem
    Tittei sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    1,800

Sitat Opprinnelig postet av Ninapia
    Leverte inn søknad for ikke mange dagene siden.
    I vedtaket man får står det for hvor lenge stønaden gjelder. Da er det opp til hver enkelt å følge med på hva man har av stønader og for hvor lenge, og når man må søke på nytt.
    Jepp, vet det, men jeg klarer ikke å huske på ting så lenge. Har blitt ekstremt surrete etter jeg ble mamma.

Stolt mamma til Emma født 22 januar 2004 og lille Mia som kom 28.juni 2009 (31+2)

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    snedig sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Meldinger
    7,438

Sitat Opprinnelig postet av Tittei
    Jepp, vet det, men jeg klarer ikke å huske på ting så lenge. Har blitt ekstremt surrete etter jeg ble mamma.

Må være et virus man får fra sykehuset det. Ikke blir man kvitt det heller
    ♥ ♥ ♥ 03 - 01 ♥ ♥ ♥

galadriel
    Gjest

Jeg fikk av en eller annen merkelig grunn innvilget stønad til og med desember... selv om jenta er skolestarter nå og jeg ikke skal betale for barnehage mer.

Nå koster SFO 250 kroner mindre i måneden, så det er jo ikke allverden (og feriemåneden koster litt ekstra), så jeg går og grubler på om jeg skal orke å søke pånytt, når jeg likevel får automatisk... vil det være ok om jeg sier fra når jeg søker igjen fra januar tro?

Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    trøtt sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Meldinger
    4,847

Sitat Opprinnelig postet av galadriel
    Jeg fikk av en eller annen merkelig grunn innvilget stønad til og med desember... selv om jenta er skolestarter nå og jeg ikke skal betale for barnehage mer.

Nå koster SFO 250 kroner mindre i måneden, så det er jo ikke allverden (og feriemåneden koster litt ekstra), så jeg går og grubler på om jeg skal orke å søke pånytt, når jeg likevel får automatisk... vil det være ok om jeg sier fra når jeg søker igjen fra januar tro?
    Det er helt sikkert ok, men da kan du ikke regne med å få så mye støtte den første mnd eller to siden de trekker deg det du har fått for mye.
    Trøtt med fire søte små.

Tidl. bruker
    Gjest

I Myggen sin barnehage er juli betalingsfri, derfor må jeg søke på nytt hver sommer. Får et brev hvor det står at det stoppes, og så et nytt skjema med beskjed om å sende inn først i august.
    Har ikke fått skriftelig svar, men muntlig om at det kommer penger den 20'ende

Seniormedlem
    Tittei sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    1,800

Sitat Opprinnelig postet av Ms.Diesel
    I Myggen sin barnehage er juli betalingsfri, derfor må jeg søke på nytt hver sommer. Får et brev hvor det står at det stoppes, og så et nytt skjema med beskjed om å sende inn først i august.
    Har ikke fått skriftelig svar, men muntlig om at det kommer penger den 20'ende
    Det er et sånt brev jeg gjerne skulle fått også.

Veteranmedlem
    Piamor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Sted
    på landet
    Meldinger
    4,132

skal sende det på tirsdag etter 1skoledag
    Verdens stolteste mamma til 03 & 07 og 2011

For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine