+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 3 av 3

Diskusjon: Problemstilling ang. fotografbilder

  1. #1
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Ulrikke sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Øvre Romerike
    Meldinger
    978

    Problemstilling ang. fotografbilder

    Vi skal ta 1-årsbilder av felles-snuppa hos fotograf. Men vi har lyst til å ha søskenbilde av henne og sambos tre fra før, mine tre stebarn, også. Mor syntes det var koselig (vi har et godt forhold, vi feirer bursdager sammen osv, og hun forguder vår felles-snuppe).

    Så langt alt vel.

    Spørsmålet er: mine tre stebarn vil gjerne gi et bilde fra fotografen til mamma til jul. Det har vi så klart ingenting i mot i utgangspunktet.

    MEN: hvor naturlig synes mor det er å ha bilde på veggen av sine tre, pluss deres søster? Mor har ny samboer, og han har en datter - hun er jo ikke med på bildet, og det blir jo "feil" å ha bilde av de fire andre på veggen? Eller er det vi som gjør det komplisert nå?

    Hva synes dere andre, biologiske foreldre og steforeldre? Og hvordan skal vi i så fall forklare for ungene (de er såpass store, 6-11 år) at det ikke "passer" seg å gi mamma et sånt bilde?

    Eller er den enkleste løsningen å ta et bilde av bare de tre alene, mon tro?
    Prinsessa, født 06.11.05
    (stebarn født '95, '99 og '00)




  2.  
  3. #2
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: Problemstilling ang. fotografbilder

    Den enkleste løsningen er vel å ta ett alene av de tre som mora kan få Ville vært veldig unaturlig her i gården iallefall å gi bort ett bilde med vår felles på i tillegg, tror vel ikke det bilde hadde sett dagens lys særlig lenge da

  4. #3

    Sv: Problemstilling ang. fotografbilder

    Jeg tror jeg ville tatt et bilde av bare de tre jeg, som de kunne gi til moren sin Hos oss hadde det også vært unaturlig å gi bort bilde med våre unger på til moren til mannens eldste sønn.

    Stor (07/02)
    Mindre (07/04)

    Minst (06/08)

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine