Er det noen som har den fra før? Noen erfaringer?
Har en jente på 4 år som virkelig ønsker seg en slik
Legger ved link, se her
Er det noen som har den fra før? Noen erfaringer?
Har en jente på 4 år som virkelig ønsker seg en slik
Legger ved link, se her
Det er en ypperlig tante/ onkel gave da den ikke er så dyr, men man tenker jo dårlig kvalitet? Skal bare brukes inne foreløpig.
Joda, har den. Den går kjempe sakte, og er ikke interesang lengere til min 4 åring. Men helt klart en artig leke Fungert greit, tålt endel hard behandling...
Den ligner på podens - som han fikk til jul i fjor (da han ikke krype engang nesten ) Funker veldig ok, syns jeg.
Tror vår går 5 km/t eller noe sånt Fort nok!
Så bra Hun har ønsker seg denne lenge nå, og hvis hun skulle miste interessen har jeg jo snart en 1 åring som sikkert vil arve etterhvert..Opprinnelig postet av Mette-marit
5 km/t er bra fart inne da
Jepp... Det har gått litt ut over vegger og hjørner for å si det sånnOpprinnelig postet av SuperiorH
Vi har nettopp kjøpt en sånn til William. Er spent på hvordan han kommer til å reagere. Han elsker alt som heter bil og motorsykkel, så regner med at dette blir en HIT
Og hvis fireåringen går lei så er det nok en sjanse for at ettåringen gjerne vil overta om en stund
Har to nydelige sønner
april-05
april -08
Vi gleder oss til hvordan hun vil reagerer..
Er det noen så har erfaring med brukstid? Jeg har kjøpt ein til min nevø og den varte i ca 15 min fra full ladet
Sosiale Bokmerker