Admin har bestemt at det er lov med en tråd pr.brukernavn, der dere kan linke til en egen nettbuikk eller et eget forum.
Det er altså kun lov med en tråd, og en link.
Har dere selv lagt ut en tråd, kan ikke en annen brukere f.eks legge ut en ny tråd for dere.

Tråden skal gjøres så diskret som mulig og ren reklame er ikke tillatt.
Tråden kan ikke inneholde bilder, og dere har ikke lov til å oppdatere tråden for å skrive noe ala dette:
Nå har jeg fått inn nye klær, ta en titt. Eller:
Ny kolleksjon er kommet, oppdaterer tråden.

Når dere har lagt ut tråden, så vil tråden derfor bli lukket og en av moderatorene vil låse tråden.
Veldig fint om dere på eget initiativ kan sende en av moderatorene som modererer her inne, en PM, slik at hun kan stenge tråden.

Dere er selv ansvarlige for å opplyse i tråden at eventuelle spørsmål kan sendes til dere via PM. For etter at tråden er lukket, kan ingen brukere besvare innlegget deres.

Dere kan ikke senere legge ut ny tråd, fordi deres egen tråd har havnet bakover i forumet.
Dere kan eventuelt sende en PM til en moderator, be om at tråden eventuelt kan slettes.
OM en eller flere brukere rekker å svare på tråden før den blir låst av en av moderatorene så vil disse svarene bli slettet, uten varsel.

Brukere som gang på gang legger ut mere enn en tråd, vil miste retten til å ha tråd med link til egen butikk eller forum. Advarsel vil bli sendt først, og om ikke den tas til etterretning vil brukeren miste retten til å ha link her inne.

Jeg håper på forståelse for dette og er noe uklart så kan dere sende meg en PM eller mail.
Link finner dere i signaturen min.

Vennlig hilsen
Crimina*
Hjelpeadmin.