Jeg har en VW Golf, og de er jo ikke så veldig store. Har til nå hatt et Britax Two Way Elite bakovervendt, og junior er godt fornøyd med å sitte denne veien. Derfor har jeg heller ikke hatt noen tanke rom å snu han (han er 2 år).
Men så har jeg også et litt bedre sete HTS Izi Combi (tror jeg det heter) som vi pleide å ha i en større bil. Det har også pleid å stå bakovervendt i den bilen som det pleide å stå i.
Men nå har jeg altså to seter og en bil
Å ha HTS setet bakovervendt tror jeg ikke går i Golfen. I grunn trangt nok som det er med Britax stolen. (Det er også så lite plass til føttene hans i Britax.)
Er det noen som har prøvd HTS Izi Combi bakovervendt i en Golf? Noen som har prøvd forovervendt?
Om dere måtte velge - hadde dere valgt å fortsette med Britax stolen bakovervendt, eller ville dere skiftet til HTS og hatt forovervendt? (dersom det ikke er mulig å få plass bakovervendt.) HTS er jo så stor, med de støttebeina og alt.
Når er det man sier det er "ok" å snu barna? Er det 3 år? Ikke satt meg inn i dette siden som sagt min sønn har hele tiden godtatt å sittebakovervendt..
Sosiale Bokmerker