Trenger nytt regntøy til meg selv.
Har noen noe å anbefale??
Må ha et som er vanntett og som helst puster litt, men betaler maks 1000,- for settet.
Er veldig fornøyd med mitt regntøy fra Craft. Det brukes MYE siden jeg jobber i barnehage, og gjerne tar det med meg hjem for å bruke det når vi er ute med ungene (synes det er bedre enn det jeg har her hjemme). Buksa bruker jeg også som vanlig overtreksbukse ute i barnehagen og ute på lekeplassen, og har aldri blitt klam i den. Kostet kr. 1000,- nytt.
Mamma til:
Kjappfot januar '03
Stormkråka august '05
Lillebror 20. januar '10
Signerer Dimples. Av "vanlig" regntøy har jeg definitivt vært mest fornøyd med Craft-settet.
“God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,the courage to change the things I can,and the wisdom to know the difference.”Reinhold Niebuhr
September 2005 Mai 2010
Jeg er fornøyd med Helly Hansen... Kjøpt barnestr til meg- de er faktisk ganske store i str. Kjøpt på G-sport. Jeg er 160 cm høy og kjøpte str 12 eller 14 år.
Ellers har jeg sett de har mye på xxl.no
Mamma til jente -04 og - mars 11
Hvor får man kjøpt Craft-regntøy, da?Opprinnelig postet av Niobe
Leaena, L -03 og M -09
Kjøp ihvertfall ikke Norheim. Puster ikke i det hele tatt har jeg erfart.
juni 07
Hva med stormberg sine regnsett? Du kan gå inn på www.stormberg.no og se ihvertfall, jeg er superfornøyd med med regnsettet mitt derfra (det som kalles "retro" med kort jakke, finnes også med trekvart lang jakke)
Lille`07 Bittelille`09
G-sport, mener jeg det var.Opprinnelig postet av Leaena
“God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,the courage to change the things I can,and the wisdom to know the difference.”Reinhold Niebuhr
September 2005 Mai 2010
http://farmerrain.com Selger regntøy til voksne har kjøpt selv ! til jobb i barnehage
Sosiale Bokmerker