Litt flaut, men jeg spør lell.
Hvordan kjenner man at man har orgasme?
Vi driver på til det dirrer i kroppen og beina,men det kommer aldri noe sprut ifra meg.
Det blir aldri noen grandfinale på meg liksom...
Litt flaut, men jeg spør lell.
Hvordan kjenner man at man har orgasme?
Vi driver på til det dirrer i kroppen og beina,men det kommer aldri noe sprut ifra meg.
Det blir aldri noen grandfinale på meg liksom...
Tja, det kjennes som hele kroppen nyser synes jeg![]()
Klem fra lille Siv (lilleMamma på SM)
Storesøster -12/10-05
Lillebror -19/7-08
Jeg vil ikke bruke nick nå, for dette er alt for personlig. Men siden noen kan få hjelp av at andre forteller, så velger jeg å gjøre dette anonymt.
Kom akkurat fra soverommet nå etter å hatt 6-7-8 orgasmer.
Kom plutselig på tanken, nesten en time ut i duppen til snuppen. Så jeg listet meg stille bort til soverommet i håp om å rekke å nyte litt på formiddagen, før han våknet. Å det gikk.
Kan jo ta det fra begynnelse til slutt..._Med en liten anbefalelse av layaspot med glid på klitten.
-Jeg rakk ikke å bli veldig kåt på forhånd, hadde jo bare et 10 minutt+ på meg...
Så klitten min var helt upåvirket fra før. Men med litt glid og layaspot på, så kjente jeg straks den velkjente vellyst-følelsen der nede, av berøringen vibrasjonene gav. Å denne vellyst-følelsen ble bare sterkere og sterkere. Lysten på mere, mere, mere.. Det er så godt.
-Det er dette som er starten på en orgasme. Det gode, gode, gode som gjør at du presser deg mot det som gir deg nytelsen. Eller som er så godt at du prøver å komme unna, men bare må fortsette.
Denne følelsen (som er på/i musa di) bygger seg opp, sterkere, sterkere, sterkere.. Til det til slutt ikke kan komme høyere. Å når den er kommet helt på topp, så eksploderer den. Du klarte å komme deg på toppen! Å over kanten på den toppen så eksploderer følelsen som er lokalisert i på musa. Å i "eksplosjonen" så fortsetter denne gode følelsen som sitret i musa di på hele veien opp. Det fysiske beviset på at "eksplosjonen" skjer, er sammentrekkningene underlivet ditt reagerer med. Musa har bygget seg opp så sterkt, at den *poff poff poff* får rykninger når den er over stupet. En 6-7 rykninger / sammentrekninger, i selve skjeden og mellom rumpehull til klitt. Dette er noe kroppen lager selv når du er kommet deg opp (over) toppen. Å er avslutningen på orgasmen. Men du kan godt knipe frem sammentrekningene selv. For å hjelpe deg til å sterkere/fortere nå orgasmen. Etter orgasmen er det vellyst, og tilfredshet som er igjenn i hele deg.
Å både i starten av orgasmen, underveis og når den skjer, er det vellyst følelse i resten av kroppen din også. Med samme oppbygning. I det hele tatt veldig godt. Å anbefales å nyte i alle ledige stunder.
Å for slike som meg, så er velger jeg ikke å avslutte, bare for at jeg har fått en orgasme... Hvorfor det, når jeg kan velge å få en til, og en til, og en til?Bare ved å velge å fortsette å la meg få nyte vibrasjonene videre. Etter å ha nytt hele orgasmen fra begynnelse til slutt, så hviler jeg kroppen litt, før layaspot med mere glid får berøre videre. Å da får jeg hele opplevelsen på nytt. Jeg vet ikke hvor lenge jeg holder på, men jeg er enkel å kan få orgasmen på under et minutt. Å bruker å bli veldig fornøyd med mine små pauser i hverdagen.
![]()
Slik oppleves en orgasme for meg.
Tusentusentusen takk anonym!!!
Nå har jeg nesten bare lyst å sette meg ned å gråte litt gledes tårer over at noen endelig forteller meg nøyaktig hvordan det er.
Du skriver det så bra at jeg må bare på soverommet å prøve
Tusentakk nok engang![]()
Jeg vil beskrive det som en søtaktig følelse og varme nedentil som bygger seg opp til det kuliminerer med ukontrolerte rytmiske sammentrekkninger i underlivet. :uromantisk:
mamman til Ask født mars 2000, Nora født des 2004, og Einar født 30okt 2010.
Kort sagt: Du vet om du har hatt det eller ei.
Så hyggelig!
Veldig hyggelig å kunne hjelpe noen.
Husker jeg også var veldig usikker på dette området. Å bli mere åpen og trygg på seg selv hjelper. Jeg leste rundt om på internett, å fant mye info etterhvert. Hjelper mye å få vite fakta, og få alt normalisert.Da slapper du av, å får følt mer på tegnene kroppen din gir.
Et tips til må jeg gi. Om det blir alt for sterkt til deg, denne vellyst-orgasme-følelsen som bygger opp til eksplosjonen, så kan du fortsette vibrasjonen men flytte den noen cm bort fra klitten. Du vil da kunne komme deg igjennom orgasme-oppturen, å nå målet ditt.Er du langt nok opp på orgasme-oppturen, så kan så lite som lett berøring, eller en tanke være nok til at det vil gå for deg. Er ikke sikkert du trenger sterke vibrasjoner for å komme deg over toppen da.
(Å takk til moderator, som ikke sensurerte, men lot meldingen min komme til h.i.)
BonusAugust 2005 i Besafe iziup X3.
Juli 2006 i Besafe iziup X3
BonusSeptember 2007 i Besafe iziup X3
Oktober 2008 i Besafe iziup X3
...og lille bonus som kommer i Mai...
Min erfaring er at når det føles så intest at man tror man ikke kan holde ut mer, da er det like før orgasmen er et faktum. Må bare klare å tvinge seg til å holde på litt til. For meg kjennes selve orgasmen også nesten litt ut som en blanding av ubehagelig og behagelig, men med en fantastisk følelse av tilfredsstillelse etterpå.
Sosiale Bokmerker