Vi skal legge parkett over vårt gamle tregulv. For å få til dette må vi enten heve dørene, eller kutte ut dørstokkene. Har dere noen erfaring med å ha rom uten dørstokker? Dette vil da bli på tre soverom...
Vi skal legge parkett over vårt gamle tregulv. For å få til dette må vi enten heve dørene, eller kutte ut dørstokkene. Har dere noen erfaring med å ha rom uten dørstokker? Dette vil da bli på tre soverom...
Hvad er små drenge gjort af
Frøer og snegle og sorte negle
Det er små drenge gjort af
Her i huset er det ikke dørstokker. Handicapvenlig Og ser helt greit ut.
Blir det ikke veldig lytt?
Kjekt å ikke ha dørstokker da, når du vasker, støvsuger osv, men kommer nok også litt ann på hvilke rom da.
Mamma til ei lita prinsesse og en
Skjønner at dte er lett å vaske uten dørstokker, men bekymrer meg for støy.Vil gjerne ha svar fra flere hvordan det fungerer å ha soverom uten dørstokker.
Vi har noen lave dørstokker, men svarer likevel. For siden vi har villavent må det være lufttilførsel mellom rommene, og det er da en åpning på 1,5 til 2 cm under alle dørene. Det er sikkert mer lydt enn om dørene gikk helt ned, men ikke slik at vi reagerer.
Laila
Vi har visst ikke dørstokker vi heller (har aldri tenkt over det), parketten går liksom i ett mellom rommene. Jeg syns det er greit, har aldri tenkt på at det er veldig lydt pga det. Er vel 1 cm åpning på undersiden av døren.
Juli-05-prinsessa!
vi har uten dørstokker - helt topp
Vi har ikke dør stokker. Likt gulv over alt...å er super fornøyd!
Januar 2007
Mars 2009
August 2012
Tusen takk for svar alle sammen. Ser absolutt fordelene med å ikke ha dørstokker. Har dere sånn list i døråpningene, eller ingenting? Synes ikke det er noe fint med list...
- Happy -
Turbo (-02), Sprell (-03), Liten (-05)
Åhh.. jeg skulle ønsket det var uten dørstokker her vi bor!
februar 05 ~ mars 07 ~ Frøkena 2 juni 2011
Vi har ikke dørstokker pga varmegjenvinningsanlegget vi har. Jeg synes det er fryktelig lytt! Kommer aldri til å velge hus uten dørstokk igjen
Sosiale Bokmerker