Vi kunne tenkt oss og enten adoptere eller få et fosterbarn etterhvert.
Veit mye om fosterbarn, men hadde vært spennende å høre fra dere som har adoptert!!?
Vi kunne tenkt oss og enten adoptere eller få et fosterbarn etterhvert.
Veit mye om fosterbarn, men hadde vært spennende å høre fra dere som har adoptert!!?
Kan ein del om adopsjon sidan vi var komen ganske langt i prosessen då eg oppdaga at eg var gravid... send PM om det er noko spesielt du lurer på. Kan ikkje svare så mykje på korleis det er å ha både egenfødte og adopterte barn då, men planlegg sjølv å søke om adopsjon på nytt når guttungen nærmar seg to år som er "sperregrensa".
Mamma til godgutten april 08
........
Sist endret av Kathinka; 08-08-2010 kl 01:25
Kathinka og gutta
Takk for svar jenter. Pm + prikk sendt
OK. Dere må nok regne med å svare på en del spm. fra barnevernet om dette, for det er jo mest vanlig at det er ufrivillig barnløse (og sekundær batnløse) som søker om adopsjon. De som kan bli gravide, gjennomføre et svangerskap og få biologiske barn må nok enda oftere svare godt og grundig på spm. om motivasjonen for å adoptere.
Lykke til
- Mamma til en liten fra Sri Lanka født sept. 08
- 6. ICSI = Lillebror 30. juni 2010
Takk for det =) Vi er fortsatt i tenkeboksen, men det blir ikke med det første, siden jeg mest sannsynlig skal begynne på videreutdanning til høsten.
Vi er dessuten for unge for en del land til å adoptere, så vi får vente litt og se. Men har det i bakhodet, og er innom adopsjonssidene en gang imellom og leser.
Sosiale Bokmerker