Helledussan så herlig og mykt!
Kan jeg regne med at litt hår forsvinner baki nakken...?
Helledussan så herlig og mykt!
Kan jeg regne med at litt hår forsvinner baki nakken...?
Så mye hår!
Det forsvinner nok litt i nakken regner jeg med, men skal ikke uttale meg så masse for jeg har hatt 3 relativt hårløse unger!
Min erfaring som mor til 2 slike lykketroll, er at det det ble litt tynnere i nakken og på sidene der de lå mest.... Frøkna digger å bli tørket i håret med hårføner
Kos deg, det er ikke sikkert alt faller av
Alle min barn har hatt masse mørk babyhår når de ble født. Jenta vår hadde en hale-topp på sykehuset
- men alt falt av....
Så fikk de lyst hår når det vokste ut igjen
Alt før du var unnfanget, var du ønsket -
Alt før du var født, var du elsket -
Fra den første gang jeg så deg kunne jeg gitt mitt liv for ditt.
93, 96, 99 og 08
Så skjønn!
Mine har hatt mye hår,og ikke mistet noe av det(har bestandig forventet det,da alle har sagt at det skjer).
Ikke annet å gjøre enn å vente og se OG HÅPE da Hehe.
Det er jo så godt og kosemykt
Så nydelig! Og så mye hår!
Toåringen her i huset har like mye hår som din nyfødte har
Så herlig!
Alle mine er født med MYE svart hår. Bare nr. 1 beholdt så og si alt. Han hadde også mest hår.
.......
Sist endret av Modesty; 04-05-2011 kl 12:57
Så masse hår på det siste bildet. Ser jo ut som en 2 åring.
Trøtt med fire søte små.
Stilig!
Mamma til Emil f. 05.12.08, Malin 11, Ida 7 og Emma 5
Tulla her også har masse hår. De to første hadde nesten ingenting. Jeg antar de slektes på sine fedre, siden sambo har masse hår og eksen.. vel han likner mest en munk
Det kan slites bort, siden de ligger mye. Men hittil har lilletulla ikke mistet noe, hva jeg kan se. Bare masse fint hår, som lysner for hver dag som går.
Mamman til Benjamin, Live (jan.`06) og Betina (des.`08)
........
Sist endret av Modesty; 04-05-2011 kl 12:56
Millian ble født med sort manke. Han mistet ikke noe hår som baby, og har vært hos frisøren 5 ganger alt. Han er 19 mnd'r
Alenemamma til Herligste f:juni 2007!
Begge barna mine ble født med mye hår, men ingen av dem har mistet noe annet enn en liggeflekk midt bak.
18.06.06
28.05.08
Frøkna her har ikke så mye hår, men det begynner å bli ganske langt i nakken! Og det vokser det andre også.
Isak ser jo ut som han har verdens mykeste silkehår, da!
........
Sist endret av Modesty; 04-05-2011 kl 12:56
Sosiale Bokmerker