Hei, nå har det kommet en egen lukket gruppe for oss .
Håper at dere vil komme hit : http://forum.nybaktmamma.com/groups/...lukket-gruppe/
Hei, nå har det kommet en egen lukket gruppe for oss .
Håper at dere vil komme hit : http://forum.nybaktmamma.com/groups/...lukket-gruppe/
Opp med seg![]()
Stor (07/02)
Mindre (07/04)
Minst (06/08)
søkte medlemskap jeg, trodde det var noe "søknadsfelt" der, men det var det ikke..
men jeg har iallefall ei på snart 5 som har nedsatt hørsel og skal begynne med høreapparat, og en på snart 3 og har allergi..
hm?
Hei, hehe.. nei og det er så dumt at det ikke er noe eget felt.
Men velkommen skal du være!
Hei, det var ikke noe beskrivelse som fulgte med søknaden.... Vil gjerne bli med, har en sønn med div problemer og har ikke lyst å legge noe ut på åpent fora![]()
M:2003 & C:2006Lillebror ble født 3 oktober
Vil gjerne være med![]()
Har ei som er født med isolert ganespalte og som har hatt endel tillegsproblemer
Det er veldig ønskelig med noen ord her ute eller pm til enten Trollpia eller meg ifbm godkjenning til gruppa.![]()
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09
Jeg vil gjerne være med i gruppa.
Jeg har en sønn født mai-09 som har en lungefeil som enda ikke er diagnosert samt at han har bronchomalasi!!
Håper det er plass til meg i gruppa deres!
klem
Hei! Kunne godt tenkt meg tilgang. Har ei med høreapparat, og litt diverse annet.
Søker tilgang jeg og. Har en baby med (mat)allergi og veldig mye eksem.
Hei hei, søker tilgang her jeg og. Har gutt på 9 som har vært under utredning siden han var 2. Nå begynner endelig brikkene å falle på plass.
![]()
lisaa og gutta født juli -00, oktober -05 og sistemann 25 april -07
De fleste har flytta ut fra det lukka forumet så det er ikke i bruk
Den heldige mammaen til lille store M f. sept. 06, lille O f. juli 11, og bittelille E f/d 25/03-10 i uke 19.
Åh ok, så min lange presentasjon der inne hadde ingen vits da.
Hvor er folket da?
![]()
lisaa og gutta født juli -00, oktober -05 og sistemann 25 april -07
Er det umulig å blåse liv i gruppa igjen da? Da må det jo i såfall gå an å opprette ei ny gruppe for oss som har barn med spesielle behov, for det virker jo som om det er noen som ønsker en slik (aktiv) gruppe.
Jeg er der inne, og har alle tilganger som trengs, og flytter ikke videre. Så litt liv i gruppa hadde vært fint.![]()
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09
Jeg søker tilgang jeg. Har to jenter med allergi, +++
Heia
Jeg har en gutt på 4 mnd med div. problemer, bl.a nesesonde. Mulig å få tilgang?
Mai 99
Mai 05
Nov 09
Jeg er her litt innimellom, men syns det funker bedre med åpent forum enn lukket, siden oppsettet på lukket ikke gir mulighet til signaturer osv.
(Har forøvrig erfaring i massevis etterhvert, både med nesesonding, veksthormoner, nyresvikt, kortvoksthet, språkutvikling, kranie-operasjoner, kjeve/tann-problematikk, annerledeshet m.m. Det er bare å sende PM om noen mer ferske skulle ønske tips og råd!)
Mamma til tre herlige unger,
Storebror april 02, lillesøster juni 05, bittelillesøster mai 12.
Sosiale Bokmerker