Hei
Sniker meg litt inn hit....
Jeg lurer på om noen kan anbefale noen engelske nettsteder som selger gode barnebøker?
Jeg tenker både på pekebøker og bøker med mer tekst som jeg skal lese for ham.
Hei
Sniker meg litt inn hit....
Jeg lurer på om noen kan anbefale noen engelske nettsteder som selger gode barnebøker?
Jeg tenker både på pekebøker og bøker med mer tekst som jeg skal lese for ham.
Lillegutt kom til verden feb 2009
Amazon har jeg gode erfaringer med å bestille i fra. Sjekk også ut Play.com om de har barnebøker. De sender gratis (alt sammen) i motsetning til Amazon osv - og deler i tillegg opp pakkene, så man slipper toll
”Lik som et ansikt speiler seg i vannet, så finner det ene mennesket sitt hjerte igjen hos det andre."
Play.com prøvde jeg faktisk før jul og det var ingen suksess.
Jeg fikk aldri pakken jeg bestilte, etter to mnd prøvde jeg å kansellere bestillingen men det gikk ikke og fikk heller ikke sletta brukeren min.
Så de skal jeg aldri mer prøve....
Amazon har jeg kjøpt CD fra men vet ikke helt om jeg skal bestille bøker da det er vanskelig å få inntrykk av hva slags bøker de engetlig har.
Lillegutt kom til verden feb 2009
Handler mye fra Amazon.co.uk og noe fra amazon.com - veldig fornøyd med begge nettstedene
Kan fint anbefale Charlie & Lola bøkene på engelsk. Vi elsker både serien og bøkene
Klem fra Suzie Q
Frøken Snupp Sprettkanort født 2002
Unge herr Super Sprettkanort født 2004
MikroMini Sprettkanort termin 6.9.2012
Jeg har handlet mye barnebøker (og filmer, cder og voksenbøker!) både fra Amazon.co.uk: low prices in Electronics, Books, Music, DVDs & more og fra Play.com (UK): DVDs, Music CDs, MP3s, Video Games, Books, Electronics & Gadgets - Free Delivery. En gang kom ikke pakken fra play.com, da var det bare å trykke på "I have not recieved my order"-knappen, så sendte de en ny med en gang. (Man må vente et visst antall dager fra varen er bestilt til man kan melde den savnet) Ingen spørsmål, det hele gikk automatisk.
Barnebøker synes jeg det er lettest å handle fra amazon, mer oversiktlig. Leser gjerne kritikken fra andre brukere, da får man er oversikt over hvilke bøker som er godt likt.
Snuppa mi elsker bl.a disse (hun er nok eldre enn din, har lest disse bøkene fra 1-årsalder):
- alle bøker av Julia Donaldson Amazon.co.uk: Julia Donaldson: Books
-The tickle monster (med kilemonsteret som hopper frem på hver side. Hun hyler av latter!) The Tickle Book: Amazon.co.uk: Ian Whybrow, Axel Scheffler: Books
-Den skumle krokodillen som er veeeeeldig sulten. Fantastiske tegninger, Snuppas favoritt, selv om teksten ikke er så bra, synes jeg) Here Comes the Crocodile: Kathryn White: Amazon.co.uk: Michael Terry: Books
-Bøkene om Maisy (Molly) er alltid en hit: Amazon.co.uk: Lucy Cousins: Books
-Richard Scarrys pekebøker har jo vært klassikere i generasjoner: Amazon.co.uk: Richard Scarry: Books
-Vi elsker Charlie og Loola: Amazon.co.uk: charlie and lola: Books
- Vittige tegninger og søte historier i Little Princess: tony ross little princess
Det var de jeg kom på i farten. Uansett hva barnet ditt er opptatt av, tror jeg du finner en bok om det!
+ = 1997 og 2005
Sosiale Bokmerker