Hjelp! Snuppa her hater sin duologic 2 så nå leter jeg etter et nytt sete til å ha i hovedbilen. Hun sitter nå i maxicosi babystol og storkoser seg i den ()
Noen som har tips til en god stol? Vi har isofix i bilen. Snuppa er over 12 kg.
Hjelp! Snuppa her hater sin duologic 2 så nå leter jeg etter et nytt sete til å ha i hovedbilen. Hun sitter nå i maxicosi babystol og storkoser seg i den ()
Noen som har tips til en god stol? Vi har isofix i bilen. Snuppa er over 12 kg.
Har dere stor bil?
Vi har et fixway og ett izi combi isofix, veldig fornøyd med begge egentlig!
Snuppa sitter i izi combien, og sitter veldig godt der!! Den er veldig "god og lun/myk" virker det som... Og veldig god lenestilling ift den "gamle" izi combien!
Ellers er fixwayen veldig høy med veldig god utsikt! Bygger litt mindre utover enn izi'n...
![]()
September 06
![]()
Juli 08
I forgårs ville hun ut og da gikk hun bort og koste litt med stolen sin.. Viste tydelig at hun ville ut, men når hun sitter i stolen er hun tydelig misfornøyd med noe... Hadde jeg bare visst HVA? Er den for lav? Sperrer den for siktet? Er den ikke komfortabel å sitte i? Blir den varm/klam? Er det at mammaen ikke kjører pent nok () Er det bare at hun er ensom? Hun kan ike kjede seg for jeg har bilen full av leker som jeg hiver bak etterhvert og mer barnemusikk enn jeg egentlig orker å høre på (
). I dag satt hun i babystolen til Arendal - TRE TIMER lang biltur, og bare sutret litt innimellom. Null soving da, men alikevel en passe ok tur. I DL har jeg trøbbel å få henne INN i setet.. HUn ser bilen, klamrer seg fast og gjør seg stiv som en stokk mens hun hyler og vræler når jeg prøver å sette henne inni stolen. Det er 15 min fra bhg til hjemmet vårt men det kan føles som år.. Monsterbaby som skriker seg hes til hun brekker seg.. Så kommer vi hjem jeg åpner bildøren og så smiler hun og sier blidt "hei". Forstå det den som kan?
Merkelig. Eldstejenta mi reagerte sånn da jeg introduserte TWE'en i bil nr. to for henne første gang. Hun er jo vant med å sitte i en Cosmic Comfort i hovedbilen.
Bil nr. to er rød, og jeg sa at det var Postman Pat-bilDa var det plutselig HEEEEEEEEEEEELT greit å sitte i den bilstolen gitt
Hehe...
Ps, her kommer noe dere kan prøve på!
Hva om du sier til henne at MC'en skal nå dokka få sitte i. Og at A - som nå er stor jente - skal sitte i DL'en.
Så finner du den største dokka du har, setter dokka pent i MC'en og spenner fast beslter og alt. Også kjører dokka og A på tur sammen med mamma
Sett gjerne på bilstol-leke, ha helsepledd på dokka og ellers det som du pleide å ha på A da hun var baby![]()
Har du DL for bratt i ryggen kanskje? Hun kan vel ligge ganske bakoverlent i den hvis det er det om å gjøre... bare hiver ut noen tanker siden hun liker "baby"-stolen sin enda?
Her klatrer Olle Bolle inn i bilen selv, han prøver ofte å slenge seg i storebrors stol men med litt overtalelse hopper han en stol videre og setter seg i sin egenHeldigvis koser han seg i DL sin, vi har ryggen på nr 2 men jeg tror jeg skal prøve med nr 3 siden han ikke sover i bilen uansett.
Lykkelige Guttem@mm@ med
02
04
07
11
Det er ikke fordi den er ny da? Hun kjenner seg kanskje tryggere i den gamle stolen?
"De er rett og slett helt unødig skadd på grunn av dårlig sikring,
og det er grusomt å se dette."
(Tor Einar Calisch, overlege ved Barneintensiv avdeling på Ullevål.)
Den ble kjøpt i Desember så den er ikke "ny" lengre. Vi byttet tilbake til MC for ikke lenge siden for å se om det var stolen eller bilen (elelr sjåføren) men det ER altså DL2. Vi har hatt den på babystilling og det var helt ille, så i sommer heiste vi den opp til neste hakk. Det har hjulpet litt men det er ikke greit nok..
Silke jeg skal teste det med Ba (dukken hennes som er nesten like stor som henne. Hun tror hun er ekte og vi bruker henne som leke eller sovevenn hos mormor.)
Sosiale Bokmerker